Krystyna Kubik 3 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo Od kilku godzin nie mogę wysłać dokumentów z Subiekta 123 do rachmistrza nexo 25.01 Paczka dokumentów była kilka razu usuwana i wysyłana ponownie i ciągle jest błąd: An error occurred while executing the command definition. See the inner exception for details. Proszę o pilną pomoc, gdyż dziś mam dzień rozliczenie z US. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, ale poprawki raczej nie zostaną opublikowane dzisiaj. Proszę przekazać dokumentu za pomocą "Wymiany z GT (offline)" - czyli za pomocą pliku EPP, który bez problemy da się zaimportować w Rachmistrzu nexo. Przepraszamy za zaistniałe problemy. Link to postu
Krystyna Kubik 3 Napisano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo A powie mi Pan jak mam to technicznie zrobić? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo W Subiekcie 123: 1. W module Księgowość dodajemy nową wymianę, zmieniamy Rodzaj na Wymiana z GT i Zapisujemy 2. Po zapisaniu trafiamy do modułu z powrotem i tam klikamy na dodanej wymianie, w kolumnie Okres 3. Pokazuje się dialog pobierania pliku, klikamy Pobierz i wybieramy miejsce na dysku do zapisania pliku. W Rachmistrzu nexo; 1. Przechodzimy do modułu Dekretacja dokumentów, z menu Komunikacja wybieramy Pobierz off-line EDI++ 2. Jeśli nie było zdefiniowanego nadawcy offline pokaże się prosty kreator dodania nowego nadawcy, wybieramy Sposób komunikacji Off-line, w drugim kroku definiujemy nazwę 3. Po dodaniu nowego nadawcy jeszcze raz wybieramy z menu Komunikacja wybieramy Pobierz off-line EDI++ i wskazujemy plik wyeksportowany z Subiekta 123 4. Dokumenty powinny pojawić się w Rachmistrzu nexo Link to postu
Krystyna Kubik 3 Napisano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo Tak zrobiłem natomiast przy importowaniu mam komunikat: Aby wczytać dokumenty należy dodać formę płatności o typie Gotówka, w walucie Euro i z tym co można zrobić Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo 1. Proszę w Rachmistrzu przejść do modułu Konfiguracja 2. Znaleźć słownik Formy płatności 3. Dodać nową Formę z Typem płatności Gotówka i walucie EUR Link to postu
Krystyna Kubik 3 Napisano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo Bardzo dziękuję - plik jest w trakcie importu - mam nadzieję, że będzie ok. Rozumiem, by nie dublować importu online należy go usunąć a w przyszłym okresie rozliczeniowym będzie już ok Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Błąd komunikacji między Subiektem 123 a rachmistrzem nexo W Subiekcie 123 można usunąć nieudaną komunikację z tego okresu, a w kolejnym powinno już być ok. Link to postu
Polecane posty