Marcin Grzegorowski 0 Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 w MT940 - mbank Witam, Chodzi o wczytywanie wyciągów do homebankingu z uzupełnionymi automatycznie kontrahentami. Mam problem z zaczytaniem wyciągu z mbanku ( zwykła bankowość firmowa nie companyNET ). Jaki należy ustawić parser i stronę kodową przy wczytywaniu z tego banku, tak żeby funkcja "dopisz rachunek" była możliwa do zaznaczenia? Próbowałem po praserach różnych banków, w tym brebank i praser ogólny. Kodowanie UTF8 i 1250 też przećwiczone w różnych opcjach. Nic nie zadziałało Mam oprócz tego alior oraz ing i działa bez problemu. Najlepiej działa praser ogólny, niestety wyczytałem w pomocy, że nie przekazuje nr rachunku nadawcy przelewu co powoduje mnóstwo ręcznej pracy... Może coś ktoś podpowie jak to rozwiązał?! Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 w MT940 - mbank Ogólnie powinien być zgodny parser BreBank, lecz nie przypominam sobie nikogo, kto by korzystał z tej funkcjonalności, gdyż po prostu się nie opłaca - według informacji jakie posiadam mBank każe sobie płacić 50 zł netto miesięcznie za wyciągi w formacie MT940 i to za każdy rachunek bankowy, a można korzystać z darmowych historii transakcji i dodatkowego parsera, który umożliwia jego wczytywanie, parser taki oferujemy w cenie 300 zł netto, jak łatwo policzyć inwestycja zwraca się najpóźniej po 6 miesiącach, później już tylko oszczędzamy. Link to postu
Marcin Grzegorowski 0 Napisano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 w MT940 - mbank (edytowane) A jak się ma 2 rachunki ( choćby split-payment) to wraca się w 3 miesiące, nie mniej pytanie nie dotyczyło strony biznesowej tylko technicznej całego przedsięwzięcia. W każdym razie dziękuję za przedstawienie innego punktu widzenia. Edytowane 21 Maja 2019 przez Mariusz K Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 27 Maja 2019 Udostępnij Napisano 27 Maja 2019 w MT940 - mbank Dnia 21.05.2019 o 22:36, Mariusz K napisał: A jak się ma 2 rachunki ( choćby split-payment) to wraca się w 3 miesiące Jeśli dobrze zrozumiałem to nie - jeśli poprawnie wprowadza się operacje bankowe na rachunku głównym to operacje na rachunku VAT utworzą się automatycznie i nie ma potrzeby ich importowania/wprowadzania, wystarczy porównać operacje z wyciągiem bankowym do wydruku (PDF). Dnia 21.05.2019 o 22:36, Mariusz K napisał: nie mniej pytanie nie dotyczyło strony biznesowej tylko technicznej całego przedsięwzięcia. Opisałem ile wiedziałem, jak dokładnie działa wbudowany parser może odpowiedzieć tylko autor, czyli InsERT... Nie wiemy też jaki dokładnie rachunek Pan posiada - różne rachunki w tym samym banku mogą posiadać różne formaty do elektronicznej wymiany dokumentów (wyciągi, paczki przelewów) co wielu użytkowników wprowadza w błąd. Link to postu
Agnieszka Bożym 6 Napisano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 w MT940 - mbank Ja korzystam z tego importu z mbanku i potwierdzam, że to nie działa prawidłowo. Czy coś można z tym zrobić, żeby wczytane dane identyfikowały kontrahentów ( np. po numerze rachunku bankowego - jak to mam miejsce przy innych bankach)? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2019 w MT940 - mbank Dnia 18.06.2019 o 16:29, Agnieszka Bożym napisał: Ja korzystam z tego importu z mbanku i potwierdzam, że to nie działa prawidłowo. Czy coś można z tym zrobić, żeby wczytane dane identyfikowały kontrahentów ( np. po numerze rachunku bankowego - jak to mam miejsce przy innych bankach)? Nie napisała Pani z jakiego Parsera korzysta... Link to postu
Agnieszka Bożym 6 Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 w MT940 - mbank Bre Bank Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 w MT940 - mbank W takim razie należy poczekać na odpowiedź ze strony Insertu lub przeanalizować problem ze swoim dostawcą programów, w każdym z przypadków bez przekładowego wyciągu raczej się nie obejdzie... Jak pisałem wcześniej nie mam doświadczeń z tymi wyciągami, gdyż ze względu na koszty ich generowania żaden ze znanych mi klientów nie był zainteresowany wyjaśnianiem istniejących/ewentualnych problemów z ich importem tylko zamawiał u nas parser wczytujący historię transakcji. Link to postu
Polecane posty