Skocz do zawartości

Biuro nexo - błąd połączenia bazy klienta

Polecane posty

brak połączenia.jpg

 

Witam, mam problem z podłączeniem bazy danych klienta do biura nexo. Przy próbie dodanie istniejącego klienta z bazy SQL podłącza mi tylko kilka podmiotów a większej części brak. Serwer był instalowany na nowo z kopi zapasowej. Przy próbie dodania klienta bez bazy nic się nie zmienia. W narzędziu serwisowym są wszystkie podmioty, ale biuro ich "nie widzi" nie można robić zbiorczych operacji.

Edytowane przez Aneta Mikulska
Link to postu

Ok, chyba wiem o co chodzi, zmieniła się nazwa serwera i teraz stare podmioty są niewidoczne bo maja inna nazwę serwera. Po zmianie na aktualną nazwę serwera i wpisaniu hasła szefa po aktualizacji już jest ok. Przy próbie usuwania klientów z tymi podmiotami mam kłopot bo pokazuje komunikat "nie można usunąć podmiotu bo jest wykorzystywany" te co się udało usunąć mogę zaciągnąć już jako nowe z serwera sql. Ehh to tylko 40 podmiotów do zmiany ale jak można tego unikać ?

Link to postu
5 godzin temu, Jacek Magiera napisał:

Przy pomocy programu Biuro nexo można wykonać zbiorczą archiwizację, a następnie zbiorczą dearchiwizację :) 

Tak było zrobione ale w ustawieniach podmiotu zostały "stare dane serwera". Jak mogę usunąć podmioty jak mam komunikat o "nie można usunąć podmiotu bo jest wykorzystywany"

Link to postu

Na pewno została zrobiona dearchiwizacja zbiorcza przy pomocy Biura, a nie programu serwisowego? Podczas jej wykonywania bazy podłączyły by się do istniejących klientów.

Jeśli chodzi o sam komunikat to wynika on z faktu, że prawdopodobnie zostały wystawione dokumenty na tych klientów. Jeśli posiadają oni już jakieś zapisy, należy podłączyć bazy do tych klientów, następnie usunąć duplikaty, które powstały w wyniku migracji.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...