Robert Schmidt 10 Napisano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2019 w Insert Mobile - Nie mogę zainstalować Witam. Posiadam licencję Nexo Pro. Wykonałem wszystkie czynności związane z aktywacją Insert Mobile. Kiedy chcę ściągnąć aplikacje na którekolwiek moje urządzenie (5 różnych) pojawia się komunikat : Aplikacja jest niezgodna ze wszystkimi Twoimi urządzeniami. .Telefony i tablety są dość nowe z systemami Android Oreo np. Samsung A6+ i na żadnym nie mogę nic zrobić. Jakie więc wymagania Insert Mobile stawia urządzeniom ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 w Insert Mobile - Nie mogę zainstalować Dzień dobry, wymagany jest minimum Android w wersji 5.0, także jak najbardziej spełnia Pan to wymaganie. Z tego co nam wiadomo wczoraj były pewne problemy ze Sklepem Google Play: https://support.getupside.com/hc/en-us/articles/226667067--Device-not-compatible-error-message-in-Google-Play-Store, Proszę wyczyścić Cache oraz dane z aplikacji Google Play Store i dać znać czy to rozwiązanie Panu pomogło. Link to postu
Polecane posty