Skocz do zawartości

Wysyłanie informacji o przesyłce

Polecane posty

witam od kilku dni mam problem i taki komunikat w sello : Wysyłanie informacji o przesyłce nie powiodło się.Zdalny serwer zwrócił błąd:Podany identyfikator transakcji jest nieprawidłowy. i przychodzi zaraz na meila wiadomosć od  POCZTA ALLEGRO

Wiadomość wysłana na adres: rm2u7mdmwx@allegromail.pl nie mogła zostać dostarczona.

Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie.

bardzo mozliwe ze klienci z poczty polskiej nie dostają numerów przesyłek lub wiadomości ale nie jestem pewien. ktoś coś wie na ten temat ??

 

Link to postu

Jeśli chodzi o wiadomości od Allegro odnośnie problemu z wysłaniem wiadomości, warto jest sprawdzić niżej w tych całych krzakach, z jakiego powodu ich serwer zwrócił błąd. W większości przypadków (przynajmniej u nas) jest to spowodowane błędnym adresem email podanym przez klienta. Wtedy chcąc nie chcąc, nawet jeśli wiadomość nie przechodziłaby przez Allegro, nie zostałaby dostarczona. U nas pod wiadomością wygląda to tak:

1.png.0387678adc98ed67c2c85dcd3fb9614d.png

Oczywiście może wystąpić tutaj inny błąd, wtedy trzeba szukać przyczyny po jego numerze. U nas jednak 99% wygląda to właśnie tak :)

Co najciekawsze, to w przypadku takiego przychodzącego błędu można było wyhaczyć, jaki rzeczywiście mail podał klient przy zamówieniu - w którymś momencie był podany zwykły adres, zamiast tego z @allegromail.pl. Ale z tego, co widzę, chyba zdążyli to poprawić ;)

Link to postu

w jakich krzakach ponizej ? wchodze w raport operacji co jest na czerwono pozniej wybieram szczegóły operacji i tam jest napisane : Wysyłanie informacji o przesyłce nie powiodło się.
Zdalny serwer zwrócił błąd:
Podany identyfikator transakcji jest nieprawidłowy.    i nie mam nic więcej.

Link to postu

Zapomniałam, że niektórzy korzystają z poczty w Sello :D My akurat wszelkie wiadomości dostajemy do zewnętrznego programu pocztowego i tam podane są pod wiadomością takie informacje (samych wiadomości w Sello używamy jedynie do rozsyłania automatycznych maili pozakupowych, nie podpinamy nawet żadnych wiadomości do transakcji). Skoro powiadomienie od Allegro przychodzi, to znaczy że  blokuje się ona między Allegro a klientem, a nie w samym programie - chociaż może być też tak, że to Allegro nie chce tej wiadomości przepuścić dalej z jakiegoś konkretnego powodu. Gdyby jednak tak było, podejrzewam, że otrzymałbyś odpowiedni komunikat (raz zdarzyło się, że napisaliśmy coś z przyzwyczajenia do klienta, co nie podobało się regulaminowi Allegro i dostaliśmy od nich upomnienie :D Wiadomość od nich wyglądała jednak wtedy nieco inaczej i była wyszczególniona przyczyna niedostarczenia już w samej treści wiadomości). Pytanie, czy dzieje się to u Ciebie za każdym razem, czy tylko sporadycznie/co jakiś czas?

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Wysyłanie informacji o przesyłce

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...