Paulina Panek 0 Napisano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT Witam, zarejestrowałam licencję czerwonego plusa ale mam problem z aktywacją, w licencjach nie pojawia się licencja czerwonego plusa, czy ktoś może mi pomóc co powinnam dalej zrobić? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 164 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT Proszę pokazać co Pani zrobiła, ewentualnie dokładnie opisać. Link to postu
Paulina Panek 0 Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1814.html Zrobiłam dokładnie to co w linku, w programie rewizor, nie pojawia sie natomiast w zakładce licencje podmiotu licencja czerwonego plusa jest taki komunikat jak w załączniku. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT Proszę mi powiedzieć jak wygląda status licencji od strony InfoPLUS'a - Górne menu Pomoc - infoPLUS ? Uzupełniła Pani wszystkie pola przy dokonywaniu rejestracji przez internet? W ostateczności trzeba będzie wysłać do nas uzupełnioną kartę rejestracyjną, która powinna być w pudełku z wybranym PLUSEM. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 164 Napisano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT Dnia 13.06.2019 o 12:09, Paulina Panek napisał: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1814.html Zrobiłam dokładnie to co w linku, Gdyby zostały wykonane kroki ze wskazanego linku to licencja powinna zostać zarejestrowana, skoro tak się nie stało, to sugeruje, że nie zastosowała się Pani do wskazanej instrukcji... Ponawiam prośbę - proszę pokazać co Pani zrobiła (zrzuty ekranu z przebiegu procesu rejestracji)... Link to postu
Tadeusz Sasnal 8 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Czerwony Plus dla Insert GT A przypadkiem zapora nie zablokowała rejestracji przez internet? U nas czasem się tak zdarza, że rejestrację trzeba puścić drugi raz i wtedy leci. Proszę wejść w zarządzanie licencjami -> Licencje podmiotu i sprawdzić czy pojawił się Pani numer Aktywacyjny. Jeśli nie, to tam chyba będzie przycisk aktywuj. Tak to u mnie przebiegło już po potwierdzeniu w zaporze : Link to postu
Polecane posty