Skocz do zawartości

Scenariusze windykacje z płatnościami ratalnymi

Polecane posty

Mam utworzony scenariusz windykacji dla Klientów wygląda mniej więcej tak:

  1. Przypomnienie SMS + e-mail - 1 dzień przed terminem
  2. Przypomnienie SMS + email - 1 dzień po terminie
  3. Przypomnienie SMS + email - 5 dni po terminie
  4. ...
  5. wezwanie etc...

Natomiast o co chodzi. Klient, który ma FS z płatnościami w różnych terminach (raty), nie opłacił w terminie pierwszej raty wg daty jej wymagalności otrzymuje wszystkie powiadomienia zgodnie ze zdefiniowanym scenariuszem - i to jest ok :)

Klient wpłaca pierwszą ratę i do kolejnej ma np. 30 dni - scenariusz windykacji nie cofa się do pierwszego kroku - czyli przypomnienia, że dobiega termin płatności (kolejnej raty) za 1 dzień, że przekroczył o 1 dzień... Tylko zapamiętuje ostatni wykonany krok w przypadku pierwszego spóźnienia - w efekcie kontrahent cały czas widnieje jakby miał spóźnienia i kolejne kroki windykacyjne.

Nie wiem czy to w miarę jasno opisałem :)

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...