Tadeusz Matyas 6 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Konwersja zbiorcza klientów biura do aktualnej wersji (26). Strasznie długo trwa, średnio jeden klient na 20 minut i dodatkowo niektórzy kończą błędem jak poniżej. Obiekt '/23236836_5e45_457a_8d99_9eb18c6e3a73/n_sy73yxki5eornkultgutf9_35.rem' został rozłączony lub nie istnieje na serwerze. Czy można coś z tym zrobić? Link to postu
Roman Budzisz 284 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Konwersja zbiorcza Dzień dobry. Jak rozumiem, wcześniej nie było problemu z konwersją? Proszę podać informacyjnie: wersję Windowsa, wersję SQL, czy serwer SQL był obciążony bardziej niż zazwyczaj, czy każda baza klienta konwertuje się tak długo? Link to postu
Tadeusz Matyas 6 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 w Konwersja zbiorcza Wcześniej nie było problemów. W10Pro 1809 SQL Server 2014 Oglądałem niedawno niezbyt smieszny serial komediowy. Rzecz dzieje się w serwisie IT. Główny bohater na każde zgłoszenie klienta odpowiada: "A próbował Pan/Pani wyłączyć i włączyć komputer?" Skorzystałem z porady Po resecie nowe błędy Nie znaleziono konstruktora służącego do deserializacji obiektu typu 'InsERT.Mox.Launcher.DatabaseException'. Nie znaleziono konstruktora służącego do deserializacji obiektu typu 'InsERT.Mox.Launcher.DatabaseException'. Link to postu
Roman Budzisz 284 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w Konwersja zbiorcza Witam Dnia 2.07.2019 o 14:24, Tadeusz Matyas napisał: Wcześniej nie było problemów. W10Pro 1809 SQL Server 2014 Proszę dodatkowo o przesłanie logów: A następnie przesłanie plików wygenerowanych tą opcją: Dnia 2.07.2019 o 14:24, Tadeusz Matyas napisał: Oglądałem niedawno niezbyt smieszny serial komediowy. Rzecz dzieje się w serwisie IT. Główny bohater na każde zgłoszenie klienta odpowiada: "A próbował Pan/Pani wyłączyć i włączyć komputer?" Podejrzewamy problem wydajnościowy, np zapchany serwer SQL, system Windows z mnóstwem uruchomionego oprogramowania itp. Reset zazwyczaj czyści te wszystkie naleciałości Chcemy również poznać charakterystykę Pana sprzętu i systemu - głównie po to by sprawdzić czy nie tu jest problem. Link to postu
Polecane posty