Skocz do zawartości

Okres rozliczeniowy a nieodpracowanie nieobecności

Polecane posty

Dzień dobry, 

w naszej firmie czas pracy rozliczany jest w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (styczeń-marzec, kwiecień -czerwiec itd.). Pracownicy mają czas na odpracowanie wyjść prywatnych do końca okresu rozliczeniowego. Aktualnie mamy sytuację, gdzie dwóch pracowników nie odpracowało wyjść prywatnych. Pracownik A -2h w dniu 15.05.2019, Pracownik B - 2h w dniu 26.04.2019. Wypłaty za te miesiące zostały rozliczone. Po wprowadzeniu nieobecności na koniec kwartału funkcją "Zmiany w godzinach przepracowanych" system żąda ponownego przeliczenia wypłat za miesiące wystąpienia absencji. Jak wprowadzić zatem niedopracowania na koniec kwartału? Jakie skutki spowoduje dodanie absencji po rozliczeniu wypłat? 

Link to postu

Komunikat w drugim okienku jasno mówi, że nie chodzi o to, że "system żąda ponownego przeliczenia wypłat za miesce wystąpienia absencji" tylko, że te wypłaty wymagają skorygowania przy naliczeniu następnego wynagrodzenia - co program zrobi sam o ile te wypłaty zostaną tak oznaczone - co właśnie program proponuje.

 

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Okres rozliczeniowy a nieodpracowanie nieobecności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...