Katarzyna Kukla 1 Napisano 10 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2019 w Sello nie wysyłam wiadomość mail Witam, po trudnej walce z aktualizacją do wersj 1,31,1 system działa, ale mam problem z mailami. Nie mogę ich wysłać Pokazuje się błąd, którego treść wklejam poniżej SmtpHost: nema.kylos.pl SmtpPort: 553 SmtpUsername: kontakt@krainagsm.pl SmtpSsl: 1 StartTLS: 0 SmtpAuthMethod: LOGIN Need new SMTP connection SMTP_Connect: Connecting to SMTP server nema.kylos.pl:553 smtp_host: nema.kylos.pl smtp_port: 553 smtp_user: kontakt@krainagsm.pl auth-method: LOGIN ConnectTimeoutMs: 30000 calling ConnectSocket2 AddrInfoList: AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) Connect using IPV4. ipAddress1: 195.162.24.88 timeout waiting for connect to complete Connect function failed. SocketError: WSAEWOULDBLOCK The socket would block. For more information see this Chilkat Blog post: http://www.cknotes.com/?p=210 Failed to connect to SMTP server. checkOrMakeSmtpConnection: Elapsed time: 30000 millisec Failed. Zmieniałam już w ustawieniach kont pocztowych w zaawansowanych smtp na 465 a teraz przesuawiłam na 553, i dalej nie wysyła wiadomości. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? pozdrawiam Kasia Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 10 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2019 w Sello nie wysyłam wiadomość mail A na pewno jest to poprawny port? Najczęściej używane to 587 i 465. Problem taki może również powodować zapora sieciowa lub program antywirusowy. Cytuj Link to postu
Katarzyna Kukla 1 Napisano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2019 w Sello nie wysyłam wiadomość mail Nic nie było tam ruszane. Nie wysyła od wczorajszej aktualizacji, Cały czas był ustawiony port 465. Bez żadnego przestawiania nagle przestało działać. Czy serwer FTP ma znaczenie na działanie maili ? Wysyłamy w potwierdzeniu PDF z paragonami. Nie zmienialiśmy nic w zaporze sieciowej ani programem antywirusowym. Cytuj Link to postu
4S_ MARKET 23 Napisano 10 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2019 w Sello nie wysyłam wiadomość mail Na Cytat 1.Zacznij od wklepania danych w Thunderbirda i sprawdź czy nadal ci nie wysyła wiadomości. 2.Jeżeli masz hosting na home to się z nimi możesz skontaktować bo u mnie raz na jakiś czas blokują wysyłanie email ze względu na " rozsyłanie spamu " Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.