Skocz do zawartości

Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...).

Polecane posty

Dzień dobry,

po aktualizacji Sello do wersji 1.31.1 w dniu 08.07.2019 podczas pobierania transakcji występuje komunikat "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (tutaj numer aukcji) dla klienta (numer klienta).

Transakcja nie pojawia się w Sello.

Przy niektórych transakcjach pobieranie jest wybiórcze i występuje komunikat "Brak pobranej aukcji (numer aukcji) wymaganej do zapisania transakcji). Przy niepełnym pobraniu transakcji kwota którą klient opłacił jest poprawna, natomiast formularz pokazuje kwotę pomniejszoną o produkt, który nie może być dodany do transakcji.

Problem dotyczy tylko pojedynczych aukcji na danym koncie (na pierwszym koncie jedna aukcja, na drugim dwa produkty),  na pozostałych wszystko działa prawidłowo. 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

sello..png

Edytowane przez Karol Partyka
Link to postu

Z analizy wyszło, że nie zostały pobrane cenniki z Allegro, a jest to jeden z koniecznych kroków, które trzeba zrobić po przejściu na 1.31.

Proszę w słownikach cenników zaimportować te z Allegro i ponowić próbę odbierania transakcji.

Druga sprawa, to pobieranie wszystkich danych za każdym razem jest bardzo nieoptymalne.

Sugeruję pobierać dane w ten sposób:

image.png.5711fe4ce9811337629ecb6aca0c68a6.png

Wymuszenie pobierania wszystkich dostępnych danych można używać okresowo, jeśli występują braki w transakcjach. Mechanizm ten wielokrotnie wydłuża pobranie transakcji, podobnie jak pobieranie Pełnych informacji o aukcjach. Jeśli już zaznaczony jest ten znacznik na stałe to warto również zaznaczyć Tylko dla niekompletnych aukcji.

Link to postu

Mamy zainstalowane Sello na serwerze a korzystamy z wersji lokalnej na innym komputerze. Powyższy problem na serwerze nie występuje a lokalnie występuje.

Na przykład po dodaniu nowej aukcji ta jedna mogła się pobrać jedynie na serwerze. Cenniki również pobrały się wyłącznie na serwerze. 

Link to postu

Nie ma to znaczenia, chodzi o to, że ostatnio zauważyliśmy problemy w systemach Windows z uzyskiwaniem numeru IP po nazwie komputera - ten błąd może wskazywać, że jest to ten sam problem. Łączenie się poprzez numer IP komputera serwerowego a nie przez jego nazwę powinno go rozwiązać (jeśli to jest to).

Numer IP komputera można pozyskać wykonując polecenie w konsoli (CMD)

ping -4 nazwa_komputera

 

Link to postu
Dnia 12.07.2019 o 15:28, Bartosz Rosa napisał:

Z analizy wyszło, że nie zostały pobrane cenniki z Allegro, a jest to jeden z koniecznych kroków, które trzeba zrobić po przejściu na 1.31.

Proszę w słownikach cenników zaimportować te z Allegro i ponowić próbę odbierania transakcji.

Druga sprawa, to pobieranie wszystkich danych za każdym razem jest bardzo nieoptymalne.

Sugeruję pobierać dane w ten sposób:

image.png.5711fe4ce9811337629ecb6aca0c68a6.png

Wymuszenie pobierania wszystkich dostępnych danych można używać okresowo, jeśli występują braki w transakcjach. Mechanizm ten wielokrotnie wydłuża pobranie transakcji, podobnie jak pobieranie Pełnych informacji o aukcjach. Jeśli już zaznaczony jest ten znacznik na stałe to warto również zaznaczyć Tylko dla niekompletnych aukcji.

U mnie występuje ten sam problem. Część transakcji jest pobierana niepełna, a część w ogóle. Pobieranie jak powyżej nic nie pomogło.

Link to postu

Klienci dzwonią do nas , że nie są zrealizowane zamówienia z weekendu, a mamy czwartek. My ich nawet nie widzimy w sello. Te które sciągną się częsciowo można chociać uzupełnić ręcznie, co nie jest rozwiązaniem, ale przynajmniej wiemy , że takie zamówienie istnieje.

Proszę o pilną informację jakie kroki podjąć. Przesłać bazę do weryfikacji?

Link to postu
2 minuty temu, Radosław Krupiński napisał:

Klienci dzwonią do nas , że nie są zrealizowane zamówienia z weekendu, a mamy czwartek. My ich nawet nie widzimy w sello. Te które sciągną się częsciowo można chociać uzupełnić ręcznie, co nie jest rozwiązaniem, ale przynajmniej wiemy , że takie zamówienie istnieje.

Proszę o pilną informację jakie kroki podjąć. Przesłać bazę do weryfikacji?

Czy pobierałeś dane o transakcjach w takiej konfiguracji?

image.png.e89bb42163c4050230d2f31b2782f55f.png

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...