Tomasz Chudziński 7 Napisano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2019 w Rachunki UCP - kwota nie pobiera się z umowy (edytowane) Witam, po aktualizacji do 1,58 przy wystawianiu rachunku do UCP nie pobiera się kwota z umowy z pola Kwota - rachunek wystawia się z zerami. Harmonogramu nie uzupełnialiśmy. Wydaje się, że wcześniej to działało. Pozdrawiam Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez Tomasz Chudziński Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2019 w Rachunki UCP - kwota nie pobiera się z umowy Kwota z umowy cywilnoprawnej dotyczy całej umowy i na pierwszym rachunku podpowiada się domyślnie w całości. W momencie jak zostanie wypłacona na jednym lub wielu rachunkach - każdy kolejny dodany będzie automatycznie opiewał na kwotę 0 zł. Tak program działa od zawsze. Znacznik na umowie o ograniczaniu sum rachunków do tej kwoty wyświetla dodatkowo komunikat w momencie kiedy z ręki wprowadzamy kwotę rachunku do umowy, której kwota była już w całości wypłacona. Także niestety pozostaje ręczne uzupełnianie kwoty na dodanych rachunkach lub stworzenie odpowiedniego harmonogramu i naliczanie zbiorcze rachunków. Link to postu
Tomasz Chudziński 7 Napisano 2 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2019 w Rachunki UCP - kwota nie pobiera się z umowy Jasne, zupełnie o tym zapomniałem. Dzięki za odpowiedź. Link to postu
Polecane posty