Krzysztof Fruga 6 Napisano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Nie wiem czy taki temat był poruszany ale wczoraj wydarzyła się sytuacja, że kupujący założył dyskusję ponieważ nie otrzymał towaru po wpłacie. Okazało się, że oczywiście upłynęło już 2 tygodnie od zamówienia więc transakcję anulowałem a kilka dni po tym kupujący dokonał płatności. Sello automatycznie w takiej sytuacji podziękowało mailowo za wpłatę która została zaksięgowana ale w związku z tym, że transakcja była już anulowana, przez tydzień nie miałem o tym pojęcia. Myślę, że świetną opcją byłoby przenoszenie anulowanej transakcji do "w trakcie realizacji" gdy zostanie zaksięgowana wpłata. Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Też miałem kiedyś taką sytuację. Ale taka transakcja nie powinna być automatycznie wznawiana, bo może przez to nie wystarczyć towaru dla kogoś innego. Powinno być jakieś powiadomienie typu "Uwaga! Wpłynęła wpłata do anulowanej transakcji xxx [Pokaż transakcję] [Anuluj]" Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Ostrzeżenie wydaje się być dobre, brakuje tylko odpowiedniego miejsca aby to ostrzeżenie pokazać. Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Jeśli kolumna Stan jest wyświetlana domyślnie w Sello, to w sumie nie widzę takiego problemu z oznaczeniem Jeśli ktoś opłaciłby zamówienie już po anulowaniu go w Sello, taka transakcja mogłaby się przenosić z powrotem do zakładki Do paczek. Normalnie w kolumnie Stan pokazuje się gwiazdka, okejka lub po prostu pole jest puste. Dla transakcji anulowanej mógłby nadal wyświetlać się czerwony symbol (taki sam, jak pojawia się po przejściu do zakładki Wszystkie w Transakcje). Przydałoby się jednak dodatkowo oznaczyć taką transakcję, aby w razie np. kończącego się towaru, czy innych sytuacji, nie wpadła nam ona niespodziewanie między oczekujące na realizację zamówienia. Możnaby oznaczyć ją kolorem - tak jak podświetlają się zaznaczone transakcje, możnaby dać jakiś wyraźny kolor (czerwony może nie, bo będzie zbyt straszył ale np. żółty, czy pomarańczowy). Do tego w którymś miejscu wyjaśnienie takiego zaznaczenia - np. wąski pasek tego samego koloru na samej górze w Szczegóły transakcji z informacją, że zarejestrowano wpłatę dla transakcji, która została anulowana. Ciężko będzie bowiem umieścić zwykły komunikat, gdyż te dymkowe po jakimś czasie znikną. Chyba, że dać by ten konkretny na stałe, aż do wyłączenia komunikatu przez użytkownika - gorzej tylko, jak ktoś będzie się spieszył i go po prostu zamknie bez czytania Miejsce na komunikat zawsze się znajdzie Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty 7 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Ostrzeżenie wydaje się być dobre, brakuje tylko odpowiedniego miejsca aby to ostrzeżenie pokazać. Na początek choćby w logu (to pewnie będzie najprostsze do wykonania). Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Potwierdzam również ten problem, przy czym my rozliczamy wpłaty raz na tydzień, stąd najpóźniej po 7 dniach mam informację, że jest wpłata która nie ma paragonu i szukamy przyczyny, wówczas się znajduje, że transakcję anulowałem. No tutaj faktcznie fajnie jakby ta trasakcji wpadła znów do: "DO PACZEK" i zrobiła rezerwację towarów, która jest generowana Zamówieniem Od Klienta. Nie wiem, czy pomoże tutaj umieszczanie czegoś w logach bo błędów jest tyle, że ja czasami nie czytam, no ale można też w logach umieścić, ale pod warunkiem, że zrobicie te filtry w RAPORTACH o które ostatnio prosiliśmy, aby można było pokazać tylko ważne komunikaty bez tych komunikatów informacyjnych. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Aby to spełniało swoje zadanie musi być taka informacja widoczna. Obecnie wdrażamy rozwiązanie z błędami widocznymi wprost na obiektach (aukcja), wraz z nowym konektorem do Subiekta takie czerwone błędy na listach pojawią się również w transakcjach. Pomyślimy czy nie dodać też ostrzeżeń, które mogły by być używane w takich właśnie sytuacjach. Cytuj Link to postu
Marcin mmmmmm 3 Napisano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty może na stronie startowej? takich transakcji w moim wypadku nie ma zbyt dużo, ale gdy się zdarzają są mocno konfliktowe. 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Ciekawy pomysł, tylko obawiam się trochę, że będzie znów bieganie po zakładkach, ale na pewno warte sprawdzenia czy będzie to grywalne. Cytuj Link to postu
Krzysztof Fruga 6 Napisano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty Myślę, że gdyby wracała "Do paczek" z wykrzyknikiem w polu "Stan" na pewno zwróciłaby uwagę. Generalnie gdy transakcja wraca powinno znów tworzyć się zamówienie i towar powinien zostać zarezerwowany. Kwestia braku towaru dla innych kupujących to już sprawa umowna bo gdy widzimy transakcję z wykrzyknikiem możemy ją pominąć podczas generowania dokumentów końcowych i wrócić do niej na końcu. Gdy na prawdę brakuje towaru albo przepraszamy klienta który przypomniał sobie o transakcji i zwracamy wpłatę albo przepraszamy, że realizacja to w tej sytuacji nie będzie 24h bo towar musimy domówić. Osobiście wchodząc po południu do Subiekta i tworząc zamówienia do dostawców wolę widzieć pełną liczbę rezerwacji towaru. 1 Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2019 w Wznawianie anulowanej transakcji po otrzymaniu wpłaty (edytowane) 3 godziny temu, Krzysztof Fruga napisał: Myślę, że gdyby wracała "Do paczek" z wykrzyknikiem w polu "Stan" na pewno zwróciłaby uwagę. Generalnie gdy transakcja wraca powinno znów tworzyć się zamówienie i towar powinien zostać zarezerwowany. Kwestia braku towaru dla innych kupujących to już sprawa umowna bo gdy widzimy transakcję z wykrzyknikiem możemy ją pominąć podczas generowania dokumentów końcowych i wrócić do niej na końcu. Gdy na prawdę brakuje towaru albo przepraszamy klienta który przypomniał sobie o transakcji i zwracamy wpłatę albo przepraszamy, że realizacja to w tej sytuacji nie będzie 24h bo towar musimy domówić. Osobiście wchodząc po południu do Subiekta i tworząc zamówienia do dostawców wolę widzieć pełną liczbę rezerwacji towaru. I to wygląda na najlepsze możliwe rozwiązanie. Sello powinno zmieniać stan transakcji z "anulowane" na "nowa" ale koniecznie z jakimś mega wykrzyknikiem i wyłączonym auto-księgowaniem wpłaty! Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez M. K. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.