Adam G 23 Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem W dniu dzisiejszym jeden z pracowników zgłosił następujący problem. Po otwarciu zakładki Operacje Bankowe nie pojawiają się żadne informacje Jakieś porady jak rozwiązać ten problem? Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem Problem jest tylko na zakładce Operacje bankowe czy w innych modułach również? Link to postu
Adam G 23 Napisano 8 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem Tylko jeden użytkownik i na chwilę obecną tylko operacje bankowe. Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem Proszę zajrzeć do %localappdata%\InsERT\Logs\ i zobaczyć, czy jest jakiś błąd zapisany — mniej więcej w czasie otwierania tego widoku. Być może ustawienia widoku się źle zapisały i trzeba będzie je zresetować. Link to postu
Adam G 23 Napisano 12 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem Logi w załączeniu. Dnia 9.08.2019 o 10:26, Przemysław Werner napisał: Być może ustawienia widoku się źle zapisały i trzeba będzie je zresetować. Jak to zrobić? NexoLog.txt Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2019 w Problem z widokiem W załączonych logach nie widzę żadnego błędu. 1 godzinę temu, Adam G napisał: Jak to zrobić? Reset ustawień widoku: w tabeli ModelDanychContainer.WidokiSerwisowe znaleźć odpowiedni widok (patrząc po nazwie widoku i po ID użytkownika, do którego jest przypisany ten widok; w kolumnie 'Bazowy' powinno być 0) i go usunąć. 1 Link to postu
Polecane posty