Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Marcin Gryska

Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila

Polecane posty

Z jakiegoś powodu Nexo "nie odpala" okna nowego maila w Mailbirdzie przy drukowaniu dokumentu.

 

Domyślny program w Windows 10 jest wybrany poprawnie (Nexo i tak nie odpala żadnego innego również), w ustawieniach użytkownika wybrany jest "zewnętrzny program pocztowy".

Udostępnij ten post


Link to postu

Jeżeli system operacyjny nie widzi domyślnego klienta poczty elektronicznej, to w programie również nie będzie Pan mógł z niego skorzystać. Zalecałbym sprawdzić jeszcze na nowym użytkowniku w Windowsie i ewentualnie rejestry systemowe, ale to już we własnym zakresie, bo nie jest to związane z obsługą i ewentualnym błędem programu.

Udostępnij ten post


Link to postu

Wykonałem czystą instalację Windows 10. Wszystko było ok do czasu, aż Mailbird nie wykonał aktualizacji.

 

Po wpisaniu w przeglądarkę "mailto:" wyskakuje okienko nowego maila w dowolnym programie ustawionym jako domyślny (Mailbird, Thunderbird, Poczta Windows 10), natomiast Nexo uparcie twierdzi, że domyślny program pocztowy nie jest skonfigurowany, lub nie dzieje się nic.

Udostępnij ten post


Link to postu

×