Skocz do zawartości

Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila

Polecane posty

  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila

Jeżeli system operacyjny nie widzi domyślnego klienta poczty elektronicznej, to w programie również nie będzie Pan mógł z niego skorzystać. Zalecałbym sprawdzić jeszcze na nowym użytkowniku w Windowsie i ewentualnie rejestry systemowe, ale to już we własnym zakresie, bo nie jest to związane z obsługą i ewentualnym błędem programu.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Wykonałem czystą instalację Windows 10. Wszystko było ok do czasu, aż Mailbird nie wykonał aktualizacji.

 

Po wpisaniu w przeglądarkę "mailto:" wyskakuje okienko nowego maila w dowolnym programie ustawionym jako domyślny (Mailbird, Thunderbird, Poczta Windows 10), natomiast Nexo uparcie twierdzi, że domyślny program pocztowy nie jest skonfigurowany, lub nie dzieje się nic.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...