Marcin Gryska 8 Napisano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Z jakiegoś powodu Nexo "nie odpala" okna nowego maila w Mailbirdzie przy drukowaniu dokumentu. Domyślny program w Windows 10 jest wybrany poprawnie (Nexo i tak nie odpala żadnego innego również), w ustawieniach użytkownika wybrany jest "zewnętrzny program pocztowy". Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila A jeżeli próbuje Pan wysłać plik (Wyślij do) z pulpitu, to klient poczty odpala się poprawnie? Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 13 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Również nie odpala Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Proszę w takim razie zapoznać się z tematem e-Pomocy technicznej Jak skonfigurować domyślnego klienta poczty elektronicznej. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 13 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Nie pomaga. Zmiana na domyślnego klienta Windows 10 czy Outlooka również nie przynosi efektu Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Jeżeli system operacyjny nie widzi domyślnego klienta poczty elektronicznej, to w programie również nie będzie Pan mógł z niego skorzystać. Zalecałbym sprawdzić jeszcze na nowym użytkowniku w Windowsie i ewentualnie rejestry systemowe, ale to już we własnym zakresie, bo nie jest to związane z obsługą i ewentualnym błędem programu. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 7 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2019 w Subiekt Nexo PRO nie "odpala" okna edycji maila Wykonałem czystą instalację Windows 10. Wszystko było ok do czasu, aż Mailbird nie wykonał aktualizacji. Po wpisaniu w przeglądarkę "mailto:" wyskakuje okienko nowego maila w dowolnym programie ustawionym jako domyślny (Mailbird, Thunderbird, Poczta Windows 10), natomiast Nexo uparcie twierdzi, że domyślny program pocztowy nie jest skonfigurowany, lub nie dzieje się nic. Link to postu
Polecane posty