Jacek P 1 Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Wydaje mi się że będzie bo allegro chce monitorować czas wysyłki zamówienia i to może być sposób. W paczkach jak byłby adres z"+" nie było by problemu w końcu formularz takie ma dane. Cytuj Link to postu
Jacek P 1 Napisano 6 Września 2019 Udostępnij Napisano 6 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Allegro do transakcji klienta wysyła email z "+" nawet do transakcji poza Smart. Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Co z tym zrobić? Sprzedaję tylko na allegro, korzystam tylko z sello. Jeśli allegro podaje te adresy właściwie, to dlaczego otrzymuję komunikat, że do inpostu przekazywany jest niewłaściwy adres? Jak to zmienić? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart W jaki sposób przekazujesz dane do Paczkomatów? Jakiego programu używasz? Jeśli Sello, czy jest najnowsza wersja? Cytuj Link to postu
Jacek P 1 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Przepraszam wszystkich Allegro już twierdzi że spełniam warunki:) "+" jest potrzebny do transakcji Smart tak jak wcześniej pisano, pozdrawiam Cytuj Link to postu
Remigiusz Pawlak 14 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart (edytowane) 58 minut temu, Agnieszka Nowak napisał: Cześć, też właśnie po raz kolejny dostałem taką wiadomość. Dane przekazywane przez Sello - oczywiście zaktualizowane. A żeby było śmieszniej to właśnie wczoraj po 1,5 tygodnia otrzymałem informację od Allegro że Sello od wersji 1.31.3 poprawnie obsługuje maskowane adresy e-mail. W menadżerze paczkomatów adresy wyglądają poprawnie (czyli z +). O co chodzi? Edytowane 9 Września 2019 przez Remigiusz Pawlak Dostałem info z Allegro, klient kupił na dwóch naszych kontach, wysłane jedną paczką i tutaj pojawił się błąd i info od Allegro o braku gotowości. Czyli ogólnie jest ok. Cytuj Link to postu
Katarzyna Ochał 1 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Ale tak na chłopski rozum.... bo żaden ze mnie informatyk, w ogóle się na tym nie znam. Skoro na Allegro w zamówieniu jest adres mailowy ze znakiem "+", to dlaczego w sello jest inaczej? Na jakim etapie powstaje ten błąd? To allegro przekazuje nie to co trzeba, czy sello zaciąga nie to co trzeba? Jak to zmienić? Od czego to zależy? Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 14 Września 2019 Udostępnij Napisano 14 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Dnia 10.09.2019 o 09:46, Agnieszka Nowak napisał: Ale tak na chłopski rozum.... bo żaden ze mnie informatyk, w ogóle się na tym nie znam. Skoro na Allegro w zamówieniu jest adres mailowy ze znakiem "+", to dlaczego w sello jest inaczej? Na jakim etapie powstaje ten błąd? To allegro przekazuje nie to co trzeba, czy sello zaciąga nie to co trzeba? Jak to zmienić? Od czego to zależy? Na Allegro funkcjonują aktualnie dwa typy maili. Mail przypisany do użytkownika, który wygląda mniej więcej tak "uadg8w67e@allegromail.pl" oraz mail przypisany do transakcji, który wygląda następująco "uqgw736r+bw8q2h23@allegromail.pl". Pierwszy jest przypisany do użytkownika, do jego konta. Drugi natomiast do transakcji. Jeśli ten sam klient zrobi jednego dnia 10 zamówień, wtedy mail przypisany do użytkownika nie zmiana się, ale już mail przypisany do transakcji, przy każdym zamówieniu będzie inny. To właśnie po tym mailu jest identyfikowana transakcja oraz to, czy wystawione LP do InPost będzie zaliczone do darmowej wysyłki SMART. Jeśli tego adresu nie przekażesz do Inpostu przy tworzeniu LP, wtedy po prostu za taką paczkę zapłacisz InPostowi. Kłopot w tym, że Sello trzyma oba adresy w transakcji, pierwszy w danych do klienta, drugi w danych z formularza pozakupowego. Jeśli przenosisz zamówienia z Sello do SGT, to kolejny kłopot, bo Subiekt trzyma tylko jeden adres mailowy i do tego na tą chwilę, Sello nie umie przekazać adresu mailowego zawierającego "+". Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 15 Września 2019 Udostępnij Napisano 15 Września 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart W skrócie, w Sello w adresie dostawy w transakcji poprawny adres e-mail pojawi się w momencie odebrania i przepisania danych z formularza pozakupowego (zielona ikonka formularza). Jeśli do tworzenia paczek w InPost jest używane Sello (w wersji minimum 1.31.3) to wysyła poprawny email z + (co można zweryfikować na etykiecie). Jeśli używany jest zewnętrzny program do tworzenia paczek to należy go zaktualizować (popularne programy mają już odpowiednie poprawki) lub skontaktować się z autorem tego programu i ustalić skąd pobierane są adresy e-maili (mają być pobierane z danych transakcji, nie z danych klienta). Cytuj Link to postu
Justyna Nieprzecka 0 Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Jak będziecie teraz wystawiać paragony /faktury z transakcji smart inpost? Cena zakupu: X przesyłka : 0zł Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart (edytowane) Dnia 14.10.2019 o 22:17, Justyna Nieprzecka napisał: Jak będziecie teraz wystawiać paragony /faktury z transakcji smart inpost? Cena zakupu: X przesyłka : 0zł Tak jak przy darmowych dostawach - bez kosztów przesyłki Subiekt nie przepuści paragonu na drukarce fiskalnej gdzie cena = 0zł Edytowane 16 Października 2019 przez Mariusz Kownacki Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 21 Października 2019 Udostępnij Napisano 21 Października 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Tutaj nie ma nad czym się zastanawiać. Na dokumentach sprzedaży wrzucamy, to co sprzedajemy. Skoro przy SMART nie ma sprzedaży usługi dostawy towaru, to nie ma co wrzucić na paragon/fakturę. Po prostu nie dodaje się kosztów transportu, ponieważ po stronie sprzedawcy takie koszty nie wystąpią. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Sprawdzam dzisiejsze transakcje z kosztem towarów powyżej 40zł z dostawą SMART i tylko na jednym jednym koncie Allegro na którym mało sprzedaje to niektóre formularze mają koszt dostawy "0" ale na innym koncie gdzie dużo sprzedaję to nie mam ani jednego takie formularza. Jak to wygląda u was? Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart U nas bez zmian. Dostajemy wpłaty za przesyłkę na wszystkich kontach. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 59 minut temu, maniootek • napisał: Jak to wygląda u was? U mnie są SMARTY za 0 zł. Zazwyczaj mniej niż zwykłych (choć dzisiaj więcej). Tak już od prawie początku października. A Ty już miałeś "zerówki" i przestały wpływać, czy jeszcze nie miałeś? W listopadzie wszyscy Sprzedawcy mieli mieć wdrożony SMART za 0 zł. A masz oferty ze SMARTEM, bo coś mi się obiło o ekran, że jak ktoś nie spełnił warunków maili z plusem, to groziło to wyłączeniem SMARTA... PS Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Ja dzisiaj pierwszy dzień w tym miesiącu realizuje zamówienia i właśnie szukałem transakcji z kosztami dostawy jako "0" a sprzedaje dużo z wysyłką SMART i na jednym koncie nic gdzie normalnie w ofertach widnieje opcja SMART. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 3 minuty temu, maniootek • napisał: Ja dzisiaj pierwszy dzień w tym miesiącu realizuje zamówienia i właśnie szukałem transakcji z kosztami dostawy jako "0" a sprzedaje dużo z wysyłką SMART i na jednym koncie nic gdzie normalnie w ofertach widnieje opcja SMART. W ofertach może być, ale jeszcze Kupujący musi mieć wykupiony SMART. Czy tutaj masz zamówienia oznaczone jako SMART, które przychodzą z dostawą 8,99zł?: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart (edytowane) Wysyłamy do Allegro maila z "+". Nie dostałem od nich potwierdzenia, że jesteśmy gotowi na zmianę, ale tez żadnej inf, że nie jesteśmy gotowi. Dostajemy nadal wpłaty za transport. Poniżej screen zakupu z przed kilku minut: Jak widać, wysyłka z pakietu SMART, kwota za transport wpłacona. Tak jest na wszystkich naszych kontach. Edytowane 4 Listopada 2019 przez Dominik kidl Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 9 minut temu, Dominik kidl napisał: Nie dostałem od nich potwierdzenia, że jesteśmy gotowi na zmianę, ale tez żadnej inf, że się nie jesteśmy gotowi. Możliwe, że musisz dostać potwierdzenie uruchomienia tej opcji. Przy uruchomieniu dostaje się też pdf-a z upoważnieniem do składania reklamacji w InPost w imieniu Allegro. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart 1 Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 17 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Dostałem e-mail od Allegro, że nowe rozliczenie wchodzi w życie za kilka dni. Pewno na niektórych kontach mieli jakieś problemy, żeby to zadziałało od 1.11.2019 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 17 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Tak taki sam dostałem mail. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 17 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Dużo zależy od okresu jaki analizowali. My nadal na wszystkich kontach jesteśmy na starych zasadach. Ostatnio 30 października nas informowali o tym, że się jeszcze nie dostosowaliśmy do wymogów nowego rozliczenia. Od naszego opiekuna dowiedziałem się, za jaki okres analizowali nasze przekazywanie maili i faktycznie zawierał on przedział czasowy, gdzie jeszcze częściowo nie przekazywaliśmy wszystkich adresów. W sumie minął już miesiąć, od kiedy spełniamy warunki, ale nadal nas nie przełączyli. Myślę, że tj kwestia ich możliwości technicznych lub czasowych na weryfikowanie przygotowania sprzedawcy. Po wdrożeniu odpowiednich rozwiązań wysłałem im maila, żeby nas sprawdzili, ale dostałem odpowiedź, że nie robią tego na życzenie sprzedawcy i dadzą znać w odpowiednim czasie. A więc czekam... "z niecierpliwością". 1 Cytuj Link to postu
Jakub Czerniak 0 Napisano 20 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2019 w Rozliczenia przesyłek Allegro Smart Ja już też na nowych zasadach, nie wiem tylko jak ogarnąć sytuację w której okaże się, że miałem z jakiegoś powodu błędnie przypisany cennik dostawy np. powinienem wysłać to w kilku paczkach zamiast w jednej. Czyli np. otrzymam od allegro 1 przesyłkę ze smarta do zamówienia, a muszę wysłać to w dwóch paczkach. Zamówienie w panelu allegro posiada taką informację (że 1 paczka ma być), w sello już tego nie widać. Powinna być taka możliwość, aby dodać to na wydruk listy magazynowej. Macie jakiś pomysł jak to sprawnie ogarnąć? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.