R. M. 0 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Dzień dobry, od pewnego czasu nie ładuje się/ nie wyświetla się lista ( baza) kontrahentów w REWIZORZE GT w panelu KONTRAHENCI ? Używałam już programu serwisowego do odbudowy indeksów i kontroli danych, ale nie pomaga. Czy ktoś spotkał się z tym problemem i potrafi go rozwiązać? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Czy tak samo dzieje się na innym użytkowniku programu ? Jeśli tak to należy usunąć ustawienia listy dla użytkownika, na którym występuje problem (z poziomu karty użytkownika). Ewentualnie proszę pokazać problem (zrzut ekranu). Link to postu
R. M. 0 Napisano 14 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Dziękuje za odpowiedź. Ja jestem jedynym użytkownikiem. Link to postu
R. M. 0 Napisano 14 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Link to postu
R. M. 0 Napisano 14 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Wcześniej odbudowa indeksów pomagała, teraz już nie mogę przywrócić listy. Link to postu
Andrzej Kubik 1 070 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT "Przywróć domyślne ustawienia" nie pomaga? Link to postu
R. M. 0 Napisano 14 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT Niestety nie pomaga:( Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w Lista kontrahentów Rewizor GT 47 minut temu, R. M. napisał: Niestety nie pomaga:( Proszę zastosować się do moich sugestii i przywrócić domyślne ustawienia listy w sposób jaki wskazałem (proszę zamknąć program z innym aktywnym modułem niż kontrahenci, uruchomić ponownie, wejść w Słowniki->Personel i usunąć ustawienia listy kontrahentów)... Jeśli to nie pomoże to proszę wykonać test z innym użytkownikiem, jeśli jest tylko jeden użytkownik to proszę utworzyć kopię podmiotu i dodać nowego użytkownika... Link to postu
Jarosław Domin 6 Napisano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2021 w Lista kontrahentów Rewizor GT Podpinam się... - nie pomaga. Nawet na nowo utworzonym użytkowniku ten sam problem. U mojego klienta akurat na liście schematów dekretacji w Rewizorze. Wywalone także na użytkowniku szef Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2021 w Lista kontrahentów Rewizor GT Standardowo - skoro nie działają znane rozwiązania/obejścia znanych problemów to należy przenalizować problem w miejscu występowania (sprawdzić co dokładnie robi program, jakie dane próbuje program pobrać i dlaczego się to nie udaje). W tym przypadku sprawdziłbym jeszcze, czy nie została uszkodzona baz danych. Ogólnie polecam jak najszybszy kontakt z serwisantem. Link to postu
Polecane posty