Skocz do zawartości

Wysyłka zbiorcza z błędnym szablonem

Polecane posty

Witam,

Mam pewien problem. Mianowicie chodzi o to, że przy wysyłce podatku do klientów i wyborze szablonu wysyłki (operacje zbiorcze->deklaracje skarbowe->drukowanie i wysyłka e-mailem deklaracji) mail wysyła się nie na podstawie wybranego szablonu, a szablonu domyślnego. Może ktoś wie jak zmusić program do wyboru pożądanego szablonu?

image.thumb.png.5f65054c68360bfc7b5dffa9e5586688.png

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Wysyłka zbiorcza z błędnym szablonem
  • 5 miesięcy temu...

mam dokładnie ten sam problem
sprawa INS-329653

przygotowałem szablon wiadomości specjalny do wysyłki danej deklaracji (PIT11). Szablon wiadomości jest taki sam w bazie Biura oraz u wszystkich klientów. W bazie Biura można zaznaczyć, że ten szablon dotyczy deklaracji podatkowej. U klientów jest możliwość tylko zaznaczenia dowolny, ponieważ system zgłasza komunikat, że zmiana zaznaczenia wymaga dostępu do Gestora. Z biura przez operacje wybieram deklaracje skarbowe - wyślij e-mail - wskazuję szablon wiadomości przygotowany i nazwany Wysyłka PIT11 (nazwa jest taka sam w biurze i u klienta). Maile generują się z treścią domyślnego szablonu Wysyłka deklaracji skarbowej. Dlaczego nie mogę wysłać wiadomości według szablonu, który przygotowałem wcześniej dla deklaracji PIT11?"

Odpowiedź
Dzień dobry.Wybrany szablon w kreatorze operacji zbiorczej jest ignorowany. Widać to w posumowaniu w tabelce Parametry operacji - Szablon: Domyślny szablon z podmiotu. Zgodnie z tym wiadomość zostanie wygenerowana wg szablonu ustawionego w Domyślny szablon wiadomości w parametrze Parametry deklaracji i JPK_VAT na bazie klienta biura (załącznik).

 

Wobec powyższego co robić, aby wysyłać wiadomość według wybranego szablonu?

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...