Robert Mazurek 16 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Komunikat anulowanie paragonu . Pierwszy raz wystąpił rok temu. Wykonałem wszystkie polecenia z infolinii i forum. Ostatecznie za rada infoilini wysłałem drukarkę fiskalną Delio prime do wyczyszczenia pamięci nazw towarów które mogły być używane pod inna stawką Vat - to tak mniej więcej o ile pamiętam. Drukarkę fiskalną używamy sporadycznie a dziś wystąpił ten sam problem. Zrodził się jakby sam albo ja czegoś nie rozumiem Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Brak jakichkolwiek szczegółów, więc nie mamy zbyt dużych szans, żeby Panu pomóc. Ale spróbujemy. W Subiekcie nexo jest rejestr zdarzeń. Jaki komunikat jest tam zapisany dla tego anulowanego paragonu? Proszę go odszukać i sprawdzić szczegóły znalezionego wpisu. Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu nieprawidłowa stawka PTU towaru prawdopodobnie schodek podatkowy Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Obstawiam, że nie „prawdopodobnie”, a raczej „na pewno” schodek podatkowy. Być może uda się Panu ustalić na podstawie tego wpisu w rejestrze zdarzeń jakiego towaru dotyczy komunikat. Towar ten został sprzedany w stawce niższej, a teraz jest próba sprzedaży w stawce normalnej, stąd blokada sprzedaży przez drukarkę fiskalną. Tak działa mechanizm zwany „schodkiem podatkowym”. Można też porównać (niedokończony) wydruk z paragonem w Subiekcie. Towar zablokowany to ten, który występuje w Subiekcie tuż po ostatniej pozycji z wydrukowanego paragonu. Jeśli nie uda się Panu ustalić o który towar chodzi, proszę przesłać dane diagnostyczne przez formularz, ustalimy to na podstawie danych. Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Proszę wytłumaczyć skąd wziął się ten komunikat ? Jakie dane diagnostyczne mam podesłać ? chodzi o to ''' nieprawidłowa stawka PTU towaru prawdopodobnie schodek podatkowy ' czy jeszcze coś ? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Podobny temat, z linkami i opisami co sprawdzić i jak wysłać. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Potoczne określenie „schodek podatkowy” jest oficjalnie zdefiniowane w rozporządzeniu w taki sposób: Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu 3 minuty temu, Mariusz N. napisał: Potoczne określenie „schodek podatkowy” jest oficjalnie zdefiniowane w rozporządzeniu w taki sposób: No tak ale taka sytuacja nie wystąpiła rok temu i teraz także. Nikt nic nie robił ze stawkami. Podejrzewaliśmy przejście z gt na nexo no ale teraz to wykluczone Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Pewnie każdy z nas widział wiele sytuacji niemożliwych do zaistnienia. A potem się okazało, że jest proste wyjaśnienie. Panie Robercie, wysłał Pan kiedyś do drukarki towar o nazwie „abc” w stawce 23%, potem w stawce 8%, a teraz próbuje Pan wysłać znów w stawce 23%. Drukarka zwraca błąd, bo taki ma ustawowy obowiązek, nie przeskoczy Pan tego ograniczenia. Jeśli chce Pan ustalić o jaki towar chodzi (nazwę „abc” podałem jako przykład), proszę zastosować moje sugestie. Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Dane diagnostyczne z czasu drukowania paragonu przygotowane. Może szybciej będzie jak odnajdę odpowiedni wiersz i podam go tutaj ew mogę wrzucić dane tutaj. Mam 7 plików w printreceipt są dane odnośnie paragonu towarów i błąd schodek podatkowy. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Proszę pokazać plik PrintReceipt.xml, jeśli dane w nim uzna Pan za stosowne do publikowania. Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 22 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu PrintReceipt.xml Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2019 w Anulowanie paragonu Z tego pliku nie da się ustalić o który towar chodzi. Proszę przesłać do nas pełne dane przez formularz kontaktowy. Link to postu
Polecane posty