Maciej N. 10 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w InPost ShipX (edytowane) Witam, Czy u Was też po wysłaniu przesyłek do managera paczkomatów (konfiguracja InPost ShipX) w Sello a także w managerze paczkomatów nie pojawiają się te przesyłki? Brak błędów. Nie można też wysłać ich ponownie (komunikat pokazuje 0 przesyłek 'dostępnych' do wysłania). Rano jeszcze wszystko działało normalnie... Edytowane 20 Sierpnia 2019 przez Maciej N. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w InPost ShipX Aby ponownie wysłać przesyłki należy skorzystać z funkcji Utwórz ponownie w serwisie kuriera. Czy przesyłki w Sello mają numer nadawczy zwrócony z ShipXa? 1 Cytuj Link to postu
Maciej N. 10 Napisano 20 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 w InPost ShipX Nie, przesyłki nie miały zwróconego nr z ShipXa. W międzyczasie powiązałem konto Allegro z managerem paczkomatów (nie wiem czy to coś pomogło) i wykonałem powyższą czynność i wszystko ruszyło. Dziękuję. Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2019 w InPost ShipX tam któregoś dnia przez ok godzinę nie dostawaliśmy etykiet potem ruszyło. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.