Robert Mazurek 16 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz klient kupił jeden raz a po 15 min drugi raz transakcje zgrupowano. dwa różne formularze dostawy były i wyszedł mix wysyłka DPD na paczkomat inpostu Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Transakcja nie była z czerwonym formularzem? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz 20 minut temu, Robert Mazurek napisał: klient kupił jeden raz a po 15 min drugi raz transakcje zgrupowano. dwa różne formularze dostawy były i wyszedł mix wysyłka DPD na paczkomat inpostu Jeśli były 2 różne formularze to Sello ich nie grupuje przy korzystaniu z opcji "Grupuj wg formularzy". "Grupuj wg klienta" obecnie wg mnie służy do zdiagnozowanych i zrozumianych przez obsługującego Sello sytuacji. W Twoim wypadku zostały by 2 transakcje i od razu było by wiadomo, że trzeba zakup przeanalizować indywidualnie. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 23 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Zawsze grupujemy po wg klienta. Czyli sugerujesz żeby robić to wg formularzy. Jakie niespodzianki mogą mnie spotkać przy takim grupowaniu ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Żadne, wszystko wtedy powinno działać tak jak należy . Grupowanie po kliencie nie uwzględnia tego co klient wybrał w formularzach, można powiedzieć że to jest zaszłość historyczna. W głównym menu po lewej stronie funkcja Grupuj wg klienta została zamieniona na Grupuj wg formularzy. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz 10 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Grupowanie po kliencie nie uwzględnia tego co klient wybrał w formularzach, można powiedzieć że to jest zaszłość historyczna. I tak i nie. GwK pozostaje niezbędne, gdy klient kupi więcej niż to, co uwzględnił w formularzu i dalej chce, by to wysłać razem: np. 1 FOD paczkomat 5 szt. i zapłata allegro + 1 FOD odb. osobisty opłacony przez allegro. GwF nic nie da, a po zgrupowaniu GwK da się sytuację opanować. A GwF do codziennej pracy - od czasu gdy to istnieje opanowanie np. zwrotów prowizji jak ktoś za dużo naklika lub "nadzakupów" bez FOD-a to bajka... ? 1 Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 5 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz (edytowane) Temat powraca jak bumerang. Tym razem wszystko grupujemy według formularzy. Sytuacja dotyczy jednego przedmiotu i jednego zakupu. Paczka wychodzi z adresem paczkomatu 29 zakup - przychodzi allegro finanse z adresem puntu odbioru paczkomat inpost allegro. Nr płatności ale niestety klient nie zapłacił. 29 troszkę póżniej klient prosi o wysyłkę za pobraniem odpisujemy zapytanie na jaki adres i czekamy paczka wisi w oczekujących 03 klient wypełnia SPOSÓB ZAPŁATY I DOSTAWY pobranie DPD paczka wchodzi w zakąłdkę DO PACZEK z adresem Warsztat xxxxxxx Żnxxxxx 69-220 Ośnoxxxxxxx 04 w Sello mam tak w spossbie wysyłki mam tak czyli dobrze Paczkomat OSL01A Sulęcińska 14/16 69-220 Ośno Lubuskie tel: +48 xxxxxx w prostej paczce w dpd mam adres do paczkamatu Paczkomat OSL01A Sulęcińska 14/16 69-220 Ośno Lubuskie tel: +48 xxxxxxx A pisaliście że już będzie dobrze ...... To albo my robimy coś źle albo Sello coś nie dziąła jak powinno Edytowane 5 Września 2019 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz (edytowane) W tej TRANSAKCJI masz 2 formularze, 1 do paczkomatu 2 do DPD. Skąd Sello ma wiedzieć, który jest aktualny? Należy przeklikać odpowiedni formularz na zakładce FORMULARZE. Ja się tego nauczyłem, bo już miałem zwroty poleconych z adnotacją, że nie da się doręczyć do Paczkomatu... Edytowane 5 Września 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 0 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz No wiesz jakby masz rację ... Ale skoro zaciąga DPD to i z tego samego miejsca powinno zaciągnąć resztę czyli adres a jescze lepiej zeby uznawa lo ostatni formularz za aktualny i prawdziwy no ale nie jestem programistom Sello nie znam się czy to możliwe. Nie chodzi w zasadzie o to co ma zrobić Sello tylko ja. Bo z tego co tak myślę temat jest chyba nie do opanowania chyba że ktoś będzie zwraca l uwagę hmmm tylko na co ? Bo o ile pracownicy mogą zwracać uwagę na to żeby nie wysłać DPD do paczkamatu to jeszcze nie widzę problemu. Ale ilość możliwych kombinacji rośnie jeśli ma się więcej niż paczkomaty i DPD. Chyba temat jest nie do ogarnięcia, trzeba albo czytać i weryfikować wszystkie adresy albo pogodzić się z kosztami paru paczek tygodniowo błędnie wysłanych. Jest jakieś mądrzejsze rozwiązanie ? Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 0 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz 11 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Należy przeklikać odpowiedni formularz na zakładce FORMULARZE. No nie wiem czy dobrze rozumiem ... jak je przeklikać nie wiedząc o tym ze mam je przeklikać ? Ściągają się dane grupują zamówienia z rana i wczodzi jedna z paczek ze zmeinionym formularzem. Dopóki paczka nie wróci albo klient nie zadzwoni nie wiem że są dwa formularze bo i skąd ? Chyba że coś żle robię ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Dawno nie miałem takiego przypadku. Osobiście czytam (lub odnotowuję obecność) każdego maila. Jeśli przychodzi drugi formularz to zawsze zerkam do Sello. Nie pamiętam, czy po pobraniu 2-giego form. Sello zaczerwieniaTRANSAKCJĘ... Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 6 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz 9 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Dawno nie miałem takiego przypadku. Osobiście czytam (lub odnotowuję obecność) każdego maila. Jeśli przychodzi drugi formularz to zawsze zerkam do Sello. Nie pamiętam, czy po pobraniu 2-giego form. Sello zaczerwieniaTRANSAKCJĘ... Niestety nie było zaznaczone na czerwono. Ja od 23 do teraz to 3 przypadek takiego krosowego mieszania adresu. Nie czytamy formularzy, jest to prawie niemożliwe to Sello jest od tego. Formularze idą do reguły żeby nie przeszkadzać w obrabianiu emaili . Jakiś wykrzyknik się pojawił w wejściu w transakcje, normalnie nie wczodzę w transakcję jeśli nie ma takiej potrzeby .Sprawdziłem już po wysłaniu paczki kiedy już wiem że wystąpił problem. Szkoda ze nie pokazuje się w pełnym widoku tak żeby wiedzieć że coś nie jest tak jak trzeba Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 0 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Kolejne transakcje ze złym adresem dwa zakupy, dwa adresy, grupowanie według formularzy, odstęp zakupów 1 dzień i efekt zmiksowany adres wysyłki Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Jak wyglądają parametry wysyłania i odbierania na zakładce TRANSAKCJE? Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 15 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Proszę wyłączyć znacznik Aktualizuj dane w transakcji, gdy dane na powiązanych formularzach nie są jednoznaczne. Takie podejrzane sytuacje nie powinny wtedy być automatycznie rozwiązywane, formularz będzie świecił na czerwono - do ręcznego zatwierdzenia. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 0 Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz ok znacznik wyłączony. Dziękuję za pomoc. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 0 Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Problem pozostał. albo powstał inny Dwa zamówienia dwie opłaty dwa różne adresy, emaile prawidłowo się podpięte adres w jednej paczce jest z drugiej i oczywiście kwota się nie zgadza . Jeden to był inpost a drugi poczta gdyby nie różnica paru groszy paczka aby poszła . Cała sytuacja powstała po odznaczeniu Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano 16 Października 2019 Udostępnij Napisano 16 Października 2019 w Złe adresy do wysyłki kolejny raz Zrestartuj serwer SQL i wszystkie odpalone Sello Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.