Skocz do zawartości

Modyfikacja listy płac

Polecane posty

Dzień dobry!

Postanowiłam zająć się dostosowaniem Listy Płac do indywidualnych potrzeb moich klientów. Wszystkie interesujące mnie opcje znajdują się w programie i po lekkich trudnościach (jak chociażby brak możliwości zmiany nazwy na wydruku bezpośrednio podczas edytowania listy wynagrodzeń tylko robienie tego z poziomu "Pola stałe wynagrodzeń") wszystko udało mi się dostosować oprócz jednej rzeczy. W sekcjach "Naliczenia", "Netto" oraz "ZUS i PPK" znajdują się grupy o nazwie "Pozostałe", gdzie według tego, co jest napisane w pomocy lądują kwoty, które nie mają swojej pozycji w liście płac. Z racji, iż moje listy płac są spersonalizowane kwota zawsze wskazuje 0,00 - i pytanie brzmi. Czy jest jakakolwiek możliwość na usunięcie owego elementu (ponieważ nie mam możliwości go usunąć jak każdego innego składnika), gdyż nie jest on mi potrzebny i jedynie zajmuje miejsce na liście płac?

W załączniku obrazek poglądowy.

Pozdrawiam!

Bez tytułu.png

Link to postu

Nie ma takiej możliwości.

Argument o pełnej personalizacji może być prawdziwy chyba tylko w odniesieniu do składników pochodzących z umowy, ewentualnie dla najpopularniejszych składników automatycznych. Natomiast może się pojawić na wypłacie wiele składników automatycznych "sporadycznych" - na przykład ekwiwalent za urlop, nieobecności płatne, świadczenie rehabilitacyjne, podwyższenie zasiłku macierzyńskiego - wymieniłem tylko niewielką część z takich składników.

Pozycja "pozostałe" jest właśnie takim zabezpieczeniem, aby lista płac była kompletna niezależnie od sytuacji.

Link to postu

Opcja "nie drukuj jeśli zero" jest dostępna dla odcinków z wypłaty - tam każdy odcinek może mieć różną zawartość.

Dla wydruku całej listy płac jest jeden nagłówek więc i zawartość poszczególnych wierszy musi być taka sama.

Zapiszę sugestię o umożliwieniu usuwania pozycji "pozostałe", ale dzisiaj nie zadeklaruję terminu jej realizacji.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...