Agnieszka Senftleben 3 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Modyfikacja listy płac Dzień dobry! Postanowiłam zająć się dostosowaniem Listy Płac do indywidualnych potrzeb moich klientów. Wszystkie interesujące mnie opcje znajdują się w programie i po lekkich trudnościach (jak chociażby brak możliwości zmiany nazwy na wydruku bezpośrednio podczas edytowania listy wynagrodzeń tylko robienie tego z poziomu "Pola stałe wynagrodzeń") wszystko udało mi się dostosować oprócz jednej rzeczy. W sekcjach "Naliczenia", "Netto" oraz "ZUS i PPK" znajdują się grupy o nazwie "Pozostałe", gdzie według tego, co jest napisane w pomocy lądują kwoty, które nie mają swojej pozycji w liście płac. Z racji, iż moje listy płac są spersonalizowane kwota zawsze wskazuje 0,00 - i pytanie brzmi. Czy jest jakakolwiek możliwość na usunięcie owego elementu (ponieważ nie mam możliwości go usunąć jak każdego innego składnika), gdyż nie jest on mi potrzebny i jedynie zajmuje miejsce na liście płac? W załączniku obrazek poglądowy. Pozdrawiam! Link to postu
Jacek Filipkiewicz 363 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Modyfikacja listy płac Nie ma takiej możliwości. Argument o pełnej personalizacji może być prawdziwy chyba tylko w odniesieniu do składników pochodzących z umowy, ewentualnie dla najpopularniejszych składników automatycznych. Natomiast może się pojawić na wypłacie wiele składników automatycznych "sporadycznych" - na przykład ekwiwalent za urlop, nieobecności płatne, świadczenie rehabilitacyjne, podwyższenie zasiłku macierzyńskiego - wymieniłem tylko niewielką część z takich składników. Pozycja "pozostałe" jest właśnie takim zabezpieczeniem, aby lista płac była kompletna niezależnie od sytuacji. Link to postu
Agnieszka Senftleben 3 Napisano 27 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Modyfikacja listy płac Czyli w imię "sporadycznych" wyjątków mam trzymać 3 elementy, które prawie zawsze będą pokazywały 0,00... Jest może chociaż jakakolwiek perspektywa na dodanie opcji (którą sobie wedle życzenia będę mogła włączyć), żeby nie drukowało tej pozycji na liście płac jeśli kwota wynosi 0,00? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 363 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Modyfikacja listy płac Opcja "nie drukuj jeśli zero" jest dostępna dla odcinków z wypłaty - tam każdy odcinek może mieć różną zawartość. Dla wydruku całej listy płac jest jeden nagłówek więc i zawartość poszczególnych wierszy musi być taka sama. Zapiszę sugestię o umożliwieniu usuwania pozycji "pozostałe", ale dzisiaj nie zadeklaruję terminu jej realizacji. Link to postu
Agnieszka Senftleben 3 Napisano 27 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Modyfikacja listy płac 21 minut temu, Jacek Filipkiewicz napisał: Zapiszę sugestię o umożliwieniu usuwania pozycji "pozostałe", ale dzisiaj nie zadeklaruję terminu jej realizacji. Dziękuję Link to postu
Polecane posty