Skocz do zawartości

Aktualizacja programu (JPK)

Polecane posty

Dzień dobry, 

w związku z problemem z wysyłką JPK - zaktualizowałam program zgodnie z instrukcją - niestety teraz na drugim komputerze w sieci - program sie nie uruchamia 

staje w momencie - przygotowanie programu do uruchomienia i dalej NIC

 

wersja programu na obu komputerach jest ta sama ...

 

nie wiem w czym problem, uruchomiłam już ponownie oba komputery, sieć działa, nie wiem ....

 

 

Link to postu

Witam serdecznie.

Pani Doroto, proszę tego typu problem zgłosić bezwłocznie poprzez nasz formularz kontaktowy: formularz kontaktowy;

Zapewne będą potrzebne dane diagnostyczne programu, proszę je dołączyć, wcześniej eksportując je do pliku. Wywołanie danych diagnostycznych dokonuje się poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+H:

image.png.1675d1f8f33473d82d60936537edede0.png 

 

Tak będzie sprawniej i od razu trafi to do odpowiedniego zespołu.

Link to postu

Bardzo dziękuję za odpowiedź - po kilkukrotnym wyłączeniu komputera i innych technicznych zabiegach w końcu się udało - program po prostu TAK DŁUGO myślał - i aktualizował dane - być może to wina naszej sieci i jej przepustowości ..... nie mniej dziękuję za reakcję. 

 

pozdrawiam serdecznie 

Dorota Rudnicka

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...