DOROTA RUDNICKA 0 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Aktualizacja programu (JPK) Dzień dobry, w związku z problemem z wysyłką JPK - zaktualizowałam program zgodnie z instrukcją - niestety teraz na drugim komputerze w sieci - program sie nie uruchamia staje w momencie - przygotowanie programu do uruchomienia i dalej NIC wersja programu na obu komputerach jest ta sama ... nie wiem w czym problem, uruchomiłam już ponownie oba komputery, sieć działa, nie wiem .... Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Aktualizacja programu (JPK) Witam serdecznie. Pani Doroto, proszę tego typu problem zgłosić bezwłocznie poprzez nasz formularz kontaktowy: formularz kontaktowy; Zapewne będą potrzebne dane diagnostyczne programu, proszę je dołączyć, wcześniej eksportując je do pliku. Wywołanie danych diagnostycznych dokonuje się poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+H: Tak będzie sprawniej i od razu trafi to do odpowiedniego zespołu. Link to postu
DOROTA RUDNICKA 0 Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Aktualizacja programu (JPK) Bardzo dziękuję za odpowiedź - po kilkukrotnym wyłączeniu komputera i innych technicznych zabiegach w końcu się udało - program po prostu TAK DŁUGO myślał - i aktualizował dane - być może to wina naszej sieci i jej przepustowości ..... nie mniej dziękuję za reakcję. pozdrawiam serdecznie Dorota Rudnicka Link to postu
Polecane posty