Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Dariusz Pawlak

Aktualizacja systemu - brak połączenia z Subiektem GT

Polecane posty

Proszę się upewnić, że wersja Subiekta jest najnowsza (HF5). Gdyby problem się powtarzał, proszę odinstalować Subiekta z systemu i zainstalować ponownie.

Udostępnij ten post


Link to postu

Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera.

Z komputera klienckiego - Wszystko idzie

Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
27 minut temu, Andih . napisał:

Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera.

Z komputera klienckiego - Wszystko idzie

Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ?

Czy Sello pokazuje, że jest błąd połączenia z Subiektem?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Przed chwilą, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy Sello pokazuje, że jest błąd połączenia z Subiektem?

 

 

Nie, sello nie pokazuje nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 30.08.2019 o 10:01, Andih . napisał:

Po zainstalowaniu nowej wersji subiekta pojawił się u mnie inny problem - Nie drukuje mi Paragonów z głównego komputera.

Z komputera klienckiego - Wszystko idzie

Co można zmienić na komputerze z nową wersją, by zaczęły iść paragony na drukarce fiskalnej ?

Rozwiązałeś problem?

Pytanie czy chodzi o drukarkę fiskalną podpiętą do komputera, na którym masz problem z wydrukiem paragonów, czy tj drukarka w sieci?

W pierwszym przypadku, mieliśmy  taki problem, który zniknął po aktualizacji Framework. Tutaj od razu polecam zrobić aktualizację, która wyświetla się w Windows Update. Na jednym z urządzeń ściągaliśmy "ręcznie" nowszą wersję i po instalacji wyszło mnóstwo dodatkowych problemów, których nie udało nam się do tej pory rozwiązać. Pomoc Microsoftu, Insertu i serwisu od drukarki fiskalnej nie dali rady i trzeba było przepiąć drukarkę na inne urządzenie. Właśnie na innym kompie zrobiona została aktualizacja z systemu i wszystko jest OK. Na obu kompach Win 7.

 

Druga rzecz, która coś może pomóc, to na innym kompie z Win 10, po aktualizacji systemu wczoraj podziały się cuda. Zmieniły się ustawienia w systemie. Między innymi ustawienia sieci (to może być problemem jeśli drukarka jest wpięta w sieci), np. była wyłączona opcja, żeby komputer wykrywał inne urządzenia w sieci. Pierdoła ale zniknęła zwykła drukarka i trochę czasu zajęło zanim ją przywróciliśmy. Kto by się spodziewał, że w czwartek wychodząc z pracy wszystko działa, a w piątek rano uruchamiając komputer pojawia się aktualizacja, instaluje itd. i nagle komputer przestaje widzieć urządzenia? Ja szukałem awarii drukarki, awarii przewodu, wtyczek itd. Myślałem o czymś mechanicznym, ewentualnie sterowniku od drukarki.

Udostępnij ten post


Link to postu

Problem rozwiązany ale też straciłem kilka dni. Dobrze , że paragony szły z komputera klienckiego - drugiego. Drukarka fiskalna podpięta do głównego przez port RS232, podobno bardziej stabilne połączenie ustawione przez dostawcę drukarki fiskalne. W końcu podłączyliśmy przez USB, nowe sterowniki i jakoś teraz działa.

- Inny problem to po tych aktualizacjach straciliśmy możliwość drukowania z drugiego komputera na drukarkę podpiętą do głównego i etykieciarkę, które teraz działają tylko z głównego. Komputery się nie widzą, już sam nie wiem, próbowałem przestawiać wiele ustawień.

Udostępnij ten post


Link to postu

to rozumiem, że się nie widzą - chodzi mi o to, że może masz tak ustawione po aktualizacji, że mają się nie widzieć? Wtedy wystarczy zmienić te ustawienia i będzie OK

Udostępnij ten post


Link to postu

Ogólnie sprawdzałem różne ustawienia i zapewne gdzieś jest coś nie tak skoro nie działa ale już nie wiem gdzie :) .

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Dzień dobry, 

po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się  informacja w raportach:

     Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie   
Błąd    2019-09-07 09:36:45    nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT)    

I tak na wszystkich produktach.

Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. 

Proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
28 minut temu, Anna KLIMOWICZ napisał:

Dzień dobry, 

po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się  informacja w raportach:

     Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie   
Błąd    2019-09-07 09:36:45    nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT)    

I tak na wszystkich produktach.

Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. 

Proszę o pomoc. 

Jak dla mnie to wygląda jakbyś nie miał powiązanych towarów z ofertami w Sello. Na przykładzie jednej transakcji sprawdź nr oferty i upewnij się, że jest ona powiązana z kartotekową towarową.

Druga rzecz, to czy przypadkiem towary nie straciły powiązania z SGT? Spróbuj wykonać synchronizację towarów.

Udostępnij ten post


Link to postu

wygląda na to ze oferty zgadzają się z towarami, synchronizowałem teraz grupe towarową  i dalej pokazuje się ten sam błąd . produkty mają fajeczke zsynchronizowane 

 

Dzień dobry, 

po aktualizacji Sello na 1.32.1 w Subiekcie GT pojawił się problem w ściąganiu zamówień z Sello na Subiekta. Pojawia się  informacja w raportach:

     Rozpoczęto wykonywanie innych operacji w zewnętrzym systemie   
Błąd    2019-09-07 09:36:45    nie wygenerowano żadnej pozycji towarowej (prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT)    

I tak na wszystkich produktach.

Autoryzacja przeprowadzona, wszystkie parametry ściągnięte na nowo i test połączenia z systemem sprzedaży jest ok. 

Proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
2 godziny temu, Anna KLIMOWICZ napisał:

prawdopodobnie transakcja nie zawiera towarów powiązanych z InsERT GT

Więc trzeba to zweryfikować. Jeśli towary w TRANSAKCJI są oznaczone w kolumnie J symbolem [1] (czyli są jednorazowe) tzn. że należy w Sello zaprowadzić porządek ;)

Połączyć aukcje TRWAJĄCE z TOWARAMI oraz w TRANSAKCJACH usunąć towary jednorazowy i wpisać kartotekowe.

Udostępnij ten post


Link to postu

dziękuje połączyłem towary z aukcjami  trwającymi  i zadziałało 

 

jeszcze mam taki bład w okolo 200 ofertach 

Uzupełnij parametry obowiązkowe: Stan, Marka, Rodzaj, Płeć, Bohater, Wiek dziecka, Seria, Materiał.   - Na allegro parametry takie są uzupełnione

Udostępnij ten post


Link to postu
6 godzin temu, Anna KLIMOWICZ napisał:

dziękuje połączyłem towary z aukcjami  trwającymi  i zadziałało 

 

jeszcze mam taki bład w okolo 200 ofertach 

Uzupełnij parametry obowiązkowe: Stan, Marka, Rodzaj, Płeć, Bohater, Wiek dziecka, Seria, Materiał.   - Na allegro parametry takie są uzupełnione

 

Brakujące w Sello dane powinny się pobrać wraz z uruchomieniem pełnego pobierania dancyh w aukcjach TRWAJĄCYCH.

Jeśli są błędy (a Sello 1.32.1) można spróbować od nowa autoryzować konta w serwisie aukcyjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu

×