Skocz do zawartości

Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy.

Polecane posty

Aż nie mogę uwierzyć, iż do tej pory tego nie zauważyłem.

W przypadku mailingu seryjnego, Sello odpisuje Klientom tylko i wyłącznie z maila domyślnego, nie zaś z maila Sklepu w którym zakupili towar.

Skutkiem tego większość moich maili obecnie nie dochodzi do Klientów Allegro - Allegro blokuje maile i ogranicza je tylko do tych dodanych na bezpiecznej listy.

 

Rozwiązaniem jest tylko założenie filtru konta Allegro i zrobienie mailingu tylko w obrębie jednego konta i tak przelecieć po wszystkich 30 kontach Allegro.

Syzyfowa praca.

Nie jest dla mnie rozwiązaniem dodawanie do każdego konta allegro wszystkich maili, szczerze to chciałbym, aby Klienci nie wiedzieli że sklepy należą wszystkie do mnie i chcę odpisywać im tylko z adresu sklepu, nie z adresów innych sklepów.

 

Prośba o dodanie tam kiedyś opcji, aby jednak Sello w polu "OD" w mailingu odpisywało z maila z którego dokonano zakupu, tzn coś w stylu:

"odpisz z maila przypisanego do konta Allegro" - tak jak zawsze myślałem, że to działa !!!

:)

 

Zrzut ekranu 2019-09-01 16.16.41.png

Link to postu

Wtedy i tak dostałby dwie identyczne odpowiedzi z dwóch kont sklepu :D Przy zamówieniu od różnych sprzedawców dostawa nie sumuje się, więc i tak są to wtedy dwie osobne transakcje. Klienci często i tak nie czytają tych naszych wypocin, często nawet nie ogarniają, że zamówili od jednej osoby. My posiadamy dwa konta i automatyczne powiadomienia wysyłamy z jednego domyślnego (na obu kontach są po prostu podane te same maile). Podejrzewam, że większość sprzedawców nie zwróciła nawet na to uwagi, a że powiadomienie od Allegro przychodzi zawsze w tej samej formie, tylko z innym powodem niedostarczenia, to było coś w stylu "a, znowu podał nieprawidłowy adres do zamówienia i mail nie przechodzi". Taki podział może być przydatny, na pewno do zachowania porządku na poczcie.

  • Lubię to 1
Link to postu

Poza tym, korespondencja ląduje mi właśnie z tego powodu w innej skrzynce mailowej nie u tego sprzedawcy a ja za to opierdzielałem handlowców, że gdzieś na etapie mailingu coś źle odpisują. Prośba o poprawkę, bo ja już właśnie tutaj znalazłem rozwiązanie problemów moich z mailingiem, tym bardziej, że zakupiłem GESTORA i teraz wiem już czemu mi maile z centrali "lądują" w Filii w innym mieście.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...