HotKey . 249 Napisano 1 Września 2019 Udostępnij Napisano 1 Września 2019 w Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy. Aż nie mogę uwierzyć, iż do tej pory tego nie zauważyłem. W przypadku mailingu seryjnego, Sello odpisuje Klientom tylko i wyłącznie z maila domyślnego, nie zaś z maila Sklepu w którym zakupili towar. Skutkiem tego większość moich maili obecnie nie dochodzi do Klientów Allegro - Allegro blokuje maile i ogranicza je tylko do tych dodanych na bezpiecznej listy. Rozwiązaniem jest tylko założenie filtru konta Allegro i zrobienie mailingu tylko w obrębie jednego konta i tak przelecieć po wszystkich 30 kontach Allegro. Syzyfowa praca. Nie jest dla mnie rozwiązaniem dodawanie do każdego konta allegro wszystkich maili, szczerze to chciałbym, aby Klienci nie wiedzieli że sklepy należą wszystkie do mnie i chcę odpisywać im tylko z adresu sklepu, nie z adresów innych sklepów. Prośba o dodanie tam kiedyś opcji, aby jednak Sello w polu "OD" w mailingu odpisywało z maila z którego dokonano zakupu, tzn coś w stylu: "odpisz z maila przypisanego do konta Allegro" - tak jak zawsze myślałem, że to działa !!! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 w Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy. A jak kupił na 2? 1 Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 w Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy. Wtedy i tak dostałby dwie identyczne odpowiedzi z dwóch kont sklepu :D Przy zamówieniu od różnych sprzedawców dostawa nie sumuje się, więc i tak są to wtedy dwie osobne transakcje. Klienci często i tak nie czytają tych naszych wypocin, często nawet nie ogarniają, że zamówili od jednej osoby. My posiadamy dwa konta i automatyczne powiadomienia wysyłamy z jednego domyślnego (na obu kontach są po prostu podane te same maile). Podejrzewam, że większość sprzedawców nie zwróciła nawet na to uwagi, a że powiadomienie od Allegro przychodzi zawsze w tej samej formie, tylko z innym powodem niedostarczenia, to było coś w stylu "a, znowu podał nieprawidłowy adres do zamówienia i mail nie przechodzi". Taki podział może być przydatny, na pewno do zachowania porządku na poczcie. 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 w Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy. Dnia 2.09.2019 o 10:01, Bartosz Rosa napisał: A jak kupił na 2? To dostanie dwa maile. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2019 w Twoja wiadomość do użytkownika XXXXX, wysłana na adres blablalba@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy. Poza tym, korespondencja ląduje mi właśnie z tego powodu w innej skrzynce mailowej nie u tego sprzedawcy a ja za to opierdzielałem handlowców, że gdzieś na etapie mailingu coś źle odpisują. Prośba o poprawkę, bo ja już właśnie tutaj znalazłem rozwiązanie problemów moich z mailingiem, tym bardziej, że zakupiłem GESTORA i teraz wiem już czemu mi maile z centrali "lądują" w Filii w innym mieście. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.