Grzegorz Dybała 0 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 w Kopia zapasowa i dodanie nowego użytkownika Witam, Chciałbym utworzyć konto dla nowego pracownika w firmie, program Rachmistrz nexo PRO. Wiem że można w każdym podmiocie dodać użytkownika, ale jeśli mam np. 30 podmiotów to w każdej firmie dodawać tego samego użytkownika wydaje się bez sensu. Jak utworzyć konto, tak aby podczas włączania programu była możliwość wyboru użytkownika w każdym podmiocie? Pytanie drugie, archiwizacja, każdy podmiot można konfigurować osobno, w jaki sposób ustawić archiwizację dla wszystkich podmiotów, aby nie klikać każdego ręcznie? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 2 Września 2019 Udostępnij Napisano 2 Września 2019 w Kopia zapasowa i dodanie nowego użytkownika 1. Operację umożliwia Biuro nexo. W e-Pomocy technicznej znajduje się instrukcja ilustrująca czynności krok po kroku. 2. Jeżeli chodzi o archiwizację zbiorczą, to również umożliwia to Biuro nexo. Jeżeli ma Pan na myśli harmonogram archiwizacji, to nie ma zbiorczej opcji. Biuro nexo - Jak zbiorczo zrobić archiwizację? Link to postu
Polecane posty