Skocz do zawartości

Kopia zapasowa i dodanie nowego użytkownika

Polecane posty

Witam,

Chciałbym utworzyć konto dla nowego pracownika w firmie, program Rachmistrz nexo PRO. Wiem że można w każdym podmiocie dodać użytkownika, ale jeśli mam np. 30 podmiotów to w każdej firmie dodawać tego samego użytkownika wydaje się bez sensu. Jak utworzyć konto, tak aby podczas włączania programu była możliwość wyboru użytkownika w każdym podmiocie?

Pytanie drugie, archiwizacja, każdy podmiot można konfigurować osobno, w jaki sposób ustawić archiwizację dla wszystkich podmiotów, aby nie klikać każdego ręcznie?

Link to postu
1. Operację umożliwia Biuro nexo. W e-Pomocy technicznej znajduje się instrukcja ilustrująca czynności krok po kroku.
2. Jeżeli chodzi o archiwizację zbiorczą, to również umożliwia to Biuro nexo. Jeżeli ma Pan na myśli harmonogram archiwizacji, to nie ma zbiorczej opcji.
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...