KRZYSZTOF GAERTIG 2 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Wersja 1.32.0 Uwaga! W aktualizacji zakradł się błąd, który może powodować pojawienie się komunikatu podczas synchronizacji z Allegro: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS. W takim wypadku proszę zrestartować Sello. Poprawkę opublikujemy w najbliższym czasie. Czy zrestartować to znaczy: odinstalować sello , zainstalować ponownie i zdearchiwizować z pliku? Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Wersja 1.32.0 Nie, tzn. zamknąć program i go od nowa włączyć. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.