MONIKA KARASEK 0 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera Witam, od kilku dni nie mogę w rachmistrzu sprawdzić statusu VAT w rejestrze zakupu, wyskakuje komunikat "wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera" - jak to naprawić? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 5 Września 2019 Udostępnij Napisano 5 Września 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera Trzy wątki wcześniej: Link to postu
Edward Dobosz 1 Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera (edytowane) W Insercie podobno trwają prace nad usunięciem problemu braku połączenia z serwerem. Mam nadzieję, że do 25.09.2019, terminu wysłania pliku jpk, Rachmistrz GT zostanie naprawiony Edytowane 11 Września 2019 przez Edward Dobosz Link to postu
Krzysztof Pikula 25 Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera Przynajmniej od wczoraj (08-10-2019) przy sprawdzaniu statusu podmiotu VAT/VIES mam: status aktywności w VAT/VIES : Nieznany - nie wiem czy problem występuje tylko u mnie czy znowu coś z połączeniem z bazą ministerstwa? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera Link to postu
Andrzej Kubik 1 072 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 w Status VAT - wystąpił błąd przy pobieraniu danych z serwera Dnia 11.09.2019 o 15:04, Edward Dobosz napisał: Mam nadzieję, że do 25.09.2019, terminu wysłania pliku jpk, Rachmistrz GT zostanie naprawiony Trochę niezręczne to sformułowanie. Rachmistrz nie jest wadliwy tylko zmieniły się niespodziewanie warunki techniczne po stronie MF. Link to postu
Polecane posty