Patryk Cieśluk 0 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Problem z otworzeniem listy Szanse sprzedaży Cześć, pojawił się u nas problem tylko u trzech użytkowników Gestora, u pozostałych 10 jest ok. Nie możemy otworzyć listy szans sprzedaży klikanie w ikonkę szansy sprzedaży nie przynosi rezultatu. Nie możemy też ich przypisać do zamówienia, otwiera się puste okno. Czy spotkał się ktoś z czymś takim? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Problem z otworzeniem listy Szanse sprzedaży Mam rozumieć, że wszystkie testy były przeprowadzane na tym samym stanowisku ? Jeśli tak to można spróbować usunąć ustawienia list dla tych użytkowników (z karty użytkownika). Link to postu
Patryk Cieśluk 0 Napisano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Problem z otworzeniem listy Szanse sprzedaży (edytowane) Zrobiliśmy testy na dwóch różnych stanowiskach dla tego samego, problematycznego użytkownika. Co gorsze - konto Szefa ma ten sam problem. Usunęliśmy ustawienia list, nie pomogło. Spróbuję jeszcze zdjąć uprawnienia do szans sprzedaży i nadać je z powrotem - nie pomogło Edytowane 10 Września 2019 przez Patryk Cieśluk Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 w Problem z otworzeniem listy Szanse sprzedaży W takim razie kierunek wydaje się być oczywisty - należy w końcu odezwać się do serwisanta, aby przeanalizować problem w miejscu występowania lub wysłać bazę danych do analizy przez producenta. Link to postu
Polecane posty