Skocz do zawartości

Dodawanie zdjęć z serwisu chmurowego [sugestia x2]

Polecane posty

Dodaliście opcję dodawania zdjęć z serwisu chmurowego (super funkcja), niestety dotyczy ona tylko plików wcześniej wysłanych przez klienta NEXO.

NASZA POTRZEBA BIZNESOWA
Każdego dnia robimy dużo zdjęć produktów dla naszych klientów, tzw. real foto produktu. Zdjęcia robimy smartfonami, następnie przenosimy je do serwisu chmurowego (google drive) bo jest to relatywnie prosto na smartfonie.
W kolejnym kroku wysyłamy je naszym klientom zwykle via e-mail.

SUGESTIA 1
Mając na uwadze powyższe byłoby dobrze aby była możliwość dodawania wszystkich plików (a nie tylko tych wcześniej wysłanych) z serwisu chmurowego do wiadomości e-mail.
No i tutaj widzę dwie opcje dodawania do wyboru: 
- jako link, czyli tak jak jest obecnie z tym, że znów dobrze byłoby aby ten link był klikalny wprost w nowo tworzonej wiadomości e-mail!
- jako załącznik, wprost do wiadomości. Oczywiście nowo dodany załącznik również powinien być klikalny w nowo tworzonej wiadomości.

SUGESTIA 2
Na etapie dodawaniu takich załączników z serwisu chmurowego koniecznie przydałby się podgląd graficzny pliku (miniatura). Obecnie nazwa nie jest intuicyjna - przecież 1 obraz wart jest 1000 słów.
Lub nawet opracowanie nowego widoku (do wyboru), gdzie każdy plik byłby w postaci miniatury graficznej a dopiero po najechaniu w dymku byłby szczegóły jak np. wielkość, czy data utworzenia/dodania pliku.
Coś na kształt widoków z Windowsa, z Exploratora plików Windows (widok o nazwie: bardzo duże ikony).

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Dziękuję za w/w odpowiedz.

Jeszcze w nawiązaniu do sugestii 1,  to czy jest szansa, że dodacie możliwość dodawania plików jako załączniki, wprost do wiadomości e-mai z chmury np. google drive? 
Oczywiście nowo dodany załącznik również powinien być klikalny w nowo tworzonej wiadomości (gdy chcemy go podejrzeć).

Pytam w odniesieniu do planów rozwoju Gestora NEXO, gdzie będzie możliwość aby załączniki były trzymane tylko i wyłącznie na serwerze pocztowym (te odebrane jak i wysłane).
Serwery pocztowe oferują dużo miejsca np. 500 GB na nazwa.pl za relatywnie małe pieniądze wiec docelowo naszą intencją byłoby aby nie mieszać różnych sposób przetrzymywania załączników (serwer pocztowy vs chmura) tylko zdecydować się tylko na 1 metodą, w naszym przypadku tylko i wyłącznie z serwerem pocztowym. Zatem google drive, którego posiadamy byłby tylko tymczasowym magazynem plikowym a nie docelowym archiwum załączników to też wnioskowana funkcja dodawania plików z chmury jako załącznik do wiadomości byłaby pomocna.

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...