Robert Mazurek 16 Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 w Nie ściąga wszystkich emaili Gestor nie ściąga wszystkich emaili 6.30 dziś email i nie ma go w Gestorze. Wygląda to tak po dłuższej rozkminie ; Mamy zrobioną regułę wszystko co przychodzi na reklamacje@ idzie do reguły klient wysłał 1 email na 3 adresy na reklamacje@ office@ sales@ i wszystkie 3 trafiły do reguły bo w polu odbiorca istaniał adres z reguły reguła jest ustawiona na adres email równa się więc nie powinno tak być, powinien być tylko ten adres. Tak to rozumiem. Jak jest więcej adresów reguła nie powinna zadziałać Jak rozwiązać problem ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 w Nie ściąga wszystkich emaili Jeśli występuje warunek równa się tzn, że taki dokładnie adres musi wystąpić np. reklamacje@test.pl, jeśli jest warunek zawiera to reguła się wykona, gdy ta część pojawi się w adresie. np. reklamacje@ Dla Pana przykładu można stworzyć regułę, która w warunkach ma 3 Pana adresy. Link to postu
Polecane posty