Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Rafał J

Sello nie drukuje etykiet

Polecane posty

Inpost zwraca teraz archiwum ZIP w którym są dwa pliki PDF.

Sello z automatu nadaje mu rozszerzenie PDF, dlatego pliku nie da się otworzyć.

image.png.93a2060fb18a168d864f5615b739bf09.png

Edytowano przez Genezyp Kapen
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
21 godzin temu, Daniel Lewandowski napisał:

Status: Przygotowano oferty

Z naszych doświadczeń wynika, że przesyłka utyka czasami na takich statusach typu przygotowano oferty, oferta wybrana i nie da się jej dalej przetwarzać. Jeśli konto w InPoście jest opłacane z góry to zazwyczaj dzieje się w momencie, gdy na koncie nie ma środków. Wtedy z poziomu Sello najlepiej wygenerować ponownie nową przesyłkę (w menu pod prawym klawiszem na paczkach jest odpowiednia opcja) - oczywiście wcześniej należy zasilić konto.

Udostępnij ten post


Link to postu

A ponowienie próby utworzenia tej samej paczki jaki powoduje status? I czy ściąga z konta pieniądze?

Proszę wyłaczyć Sello. W folderze instalacyjnym Sello odnaleźć plik Sello.exe.config i w nim wpisać value="1" zamiast 0 w linijce:

<add key="InsERT.Sello.REST.InPost.LoggingEnabled" value="1"/>

Następnie uruchomić Sello jako administrator (z menu pod prawym klawiszem myszy) i wykonać próbę utworzenia paczek w InPoście.

W folderze instalacyjnym \Log powinien pojawić się plik zawierający komunikację pomiędzy Sello i serwerem API InPostu - proszę go do nas podesłać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
6 godzin temu, Bartosz Rosa napisał:

A ponowienie próby utworzenia tej samej paczki jaki powoduje status? I czy ściąga z konta pieniądze?

Proszę wyłaczyć Sello. W folderze instalacyjnym Sello odnaleźć plik Sello.exe.config i w nim wpisać value="1" zamiast 0 w linijce:


<add key="InsERT.Sello.REST.InPost.LoggingEnabled" value="1"/>

Następnie uruchomić Sello jako administrator (z menu pod prawym klawiszem myszy) i wykonać próbę utworzenia paczek w InPoście.

W folderze instalacyjnym \Log powinien pojawić się plik zawierający komunikację pomiędzy Sello i serwerem API InPostu - proszę go do nas podesłać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku.

Tak ponowne utworzenie paczki powoduje że pieniądze znikają z konta i "niby" problem znika bo wtedy się list pokazuje. Ale z zamówieniach allegro wtedy jest jeden list zrobiony przez managera a drugi przez sello tylko że tez z sello jest nazwany Allegro Paczkomaty 24/7 InPost a z menagera Allegro Paczkomaty 24/7 InPost Smart :(

I kolejne 8,99 w plecy.

Co do loga to siadam i robię.

Udostępnij ten post


Link to postu

Niewykorzystane (niewysłane) paczki można zwrócić - trzeba do nich napisać podając numery przesyłek (tak przynajmniej działało to jakiś czas temu).

20 godzin temu, Kamil Kubczyk napisał:

Kiedy będzie to naprawione ? nie mogę grupowo drukować etykiet a codzień drukowanie kilkaset etykiet pojedyńczo utrudnia nam pracę

Jest to dość problematyczne, bo nie ma możliwości przetestować tego w żaden sposób, nie mając prawdziwego konta ze sprzedażą, smartem i umową z InPostem. A czy rozwiązanie polegające na osobnym drukowaniu smartów i niesmartów nie rozwiązuje obecnie problemu? Można też drukować z menadżera paczek InPost.

Udostępnij ten post


Link to postu

 ale ja wam bardzo chętnie pomogę byle to zaczęło działać prawidłowo. Na moje może się mylę ale wygląda to tak jakby InPost stworzył sobie całkowicie nową wersje transportu która nie do końca paruje się ze standardowymi paczkomatami Allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, Daniel Lewandowski napisał:

 ale ja wam bardzo chętnie pomogę byle to zaczęło działać prawidłowo. Na moje może się mylę ale wygląda to tak jakby InPost stworzył sobie całkowicie nową wersje transportu która nie do końca paruje się ze standardowymi paczkomatami Allegro.

Tu bym powiedział, że nie pasuje bardziej z synchronizatorem API SELLO. Dziwne, że Inpost ani Allegro nie napisało ani nie powiadomiło twórców programów, że będzie inny sposób pobrań etykiet...

Udostępnij ten post


Link to postu

Sądzę, że problemy są dwa:

1/ InPost zawalił, że nie było żadnych powiadomień o zmianach, to już historia

2/ Trzeba się dowiedzieć czy - wg inpostu i wg allegro - smarty działają na koncie prepaid, może to trzeba zmienić i podpisać umowę

Udostępnij ten post


Link to postu
2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

A czy rozwiązanie polegające na osobnym drukowaniu smartów i niesmartów nie rozwiązuje obecnie problemu? Można też drukować z menadżera paczek InPost.

A jest jakiś sposób żeby odfiltrować na liście paczek jedne od drugich?

Udostępnij ten post


Link to postu
6 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Sądzę, że problemy są dwa:

1/ InPost zawalił, że nie było żadnych powiadomień o zmianach, to już historia

2/ Trzeba się dowiedzieć czy - wg inpostu i wg allegro - smarty działają na koncie prepaid, może to trzeba zmienić i podpisać umowę

Smart na prepaid działa bo wysyłam ale muszę robić je typowo przez stronę nie przez sello.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
6 godzin temu, Konrad L napisał:

A jest jakiś sposób żeby odfiltrować na liście paczek jedne od drugich?

U mnie mam zrobione tymczasowo tak:

 

Może ST coś wymyśli gdy pobieranie transakcji będzie na Rest API w którym ponoć allegro zwraca info, że transakcja jest SMART. Ale nie wiem na 100%. Musimy poczekać na to co z tego wyjdzie...

Udostępnij ten post


Link to postu

Cześć koledzy koleżanki

w wątku

Sello -inpost zmiany allegro

 

dodałem opis dzisiejszej ciekawej sytuacji, nie chce mi się przepisywać tutaj bo sprawy jako tako są ze sobą powiązane.

Sprawdźcie u siebie jak to wygląda w zakładce "zamówienia allegro" na stronie inpost.

Mnie pomału ta sytuacja zaczyna męczyć bo kasa ucieka, żeby NIE uciekała to trzeba pracę robić dwa razy (przynajmniej u mnie jak nie chcę rozwalać sobie całkiem wydruków inpost w sello).

Udostępnij ten post


Link to postu

Zadziwiające, bo generowanie etykiet działa jak działało wcześniej. Problem pojawia się tylko z drukowaniem. Testowane w czterech firmach, na czterech różnych bazach i kontach inpost. Wszędzie umowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Przed chwilą, Genezyp Kapen napisał:

Zadziwiające, bo generowanie etykiet działa jak działało wcześniej. Problem pojawia się tylko z drukowaniem. Testowane w czterech firmach, na czterech różnych bazach i kontach inpost. Wszędzie umowa.

Jeśli macie SMARTY, to osobno należy drukować SMARTY i osobno Allegro Paczkomaty z opłatą za wysyłkę. Na raz się nie da, bo InPost zwraca *.zip  a nie pdf-y.

Udostępnij ten post


Link to postu

Temat znamy. Zerknij na drugi post od góry :)

Chodzi mi o to, że niektórzy mają problem z generowaniem etykiet, którego nie rozumiem. Problemem jest tylko rozjechana kolejność etykiet bo trzeba się zastanowić z której kupki zabrać etykiete.

Edytowano przez Genezyp Kapen

Udostępnij ten post


Link to postu

U nas na jednym koncie zostało to uruchomione. Przesyłki paczkomatowe z Sello wysyłają się wszystkie, natomiast drukowanie etykiet trzeba robić oddzielnie na paczkomaty i oddzielnie na smart. Na razie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Jeśli macie SMARTY, to osobno należy drukować SMARTY i osobno Allegro Paczkomaty z opłatą za wysyłkę. Na raz się nie da, bo InPost zwraca *.zip  a nie pdf-y.

No dobra ale jak wysyłałeś paczkomaty i np kuriera inpost to tez były to dwa różne wydruki i problemu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu

Przed chwilą pomyłkowo zaznaczyłem wszystkie paczkomaty (allegro i smart) i błąd pobierania etykiet się nie pojawił. Jak dotąd na zebrze wydrukowały się wszystkie (odpowiednio opisane na etykietach).

Jak ktoś ma okazję to sprawdźcie, czy paczkomaty drukują się razem i u Was - jeśli tak, to może nastąpiło samonaprawienie po stronie inpostu...

Udostępnij ten post


Link to postu

Koledzy koleżanki :)

Około południa dostałem informację z  Inpost (wreszcie) o treści:

Szanowni Państwo,
 
Dzisiaj wieczorem będzie aktualizacja systemu, od jutra przesyłki powinny się generować. 
 
Pozdrawiamy/ Best regards
 
Wsparcie Techniczne ds. Wdrożeń Aplikacji IT
I też jak kolega Marcin napisał u mnie już działa :)
Sprawdzone, drukuje jak powinno, kaska nie ucieka.
 
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu

×