M. K. 29 Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Podczas synchronizacji z SGT otrzymuję błąd: Cytat InsERT_Driver: Rozłączanie od systemu sprzedaży: Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Stało się tak po aktualizacji Win10 na serwerze. Na pozostałych komputerach Sello z SGT łączy się normalnie. Zaktualizowałem już SGT do najnowszej wersji - nie pomogło. Sello jest aktualne. PLS HLP! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Proszę odinstalować Subiekta i zainstalować ponownie. (która to wersja Subiekta?) 2 Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 4 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) (edytowane) Teraz już 1.58 SP1 HF1 EDIT: całkowite odinstalowanie i ponowne zainstalowanie SGT pomogło naprawić błąd. Dzięki! Edytowane 4 Października 2019 przez M. K. 1 Cytuj Link to postu
Marcin Janka 0 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Dnia 4.10.2019 o 10:00, M. K. napisał: Podczas synchronizacji z SGT otrzymuję błąd: Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Witam, podłączę się. U mnie ten sam błąd ale: opis błędu nie jest identyczny, błąd występuje przy próbie podłączenia Sello Subiekt wraz z bazą przeniesiony na nowy laptop Najnowsza wersja SuGT (abonament aktywny) zainstalowane Sello zaraz po przeniesieniu i świeżej instalacji Podczas próby podłączenia z SuGT Sello pokazuje właśnie powyższy błąd Czy jakoś inaczej można naprawić błąd? Instalacja jest świeża (nowa) Dziękuję Cytuj Link to postu
Piotr Woliński 2 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) U mnie ten sam problem przy teście połączenia wyskakuje ten sam komunikat , towary z subiekta nie są widoczne w sello Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Czy Subiekt został odinstalowany i zainstalowany ponownie? Cytuj Link to postu
Piotr Woliński 2 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) 7 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Czy Subiekt został odinstalowany i zainstalowany ponownie? A innego sposobu nie ma ?? Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) U mnie też to miałem, ale przy użyciu innego programu korzystającego ze sfery. Również Win10 po aktualizacji. Odinstalowanie i zainstalowanie SGT pomogło. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Dnia 11.10.2019 o 21:52, Piotr Woliński napisał: A innego sposobu nie ma ?? Nie ma. A czy jest to z jakiegoś powodu problemem? Powinno to zająć nie więcej niż kilka minut. Baza Subiekta i wszystkie ustawienia pozostają na swoim miejscu w serwerze SQL. Chodzi o samego Subiekta. Cytuj Link to postu
Dawid B. 5 Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Czy subiekta należy odinstalować na serwerze czy na komputerach gdzie wyskakuje problem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Tam gdzie występuje problem, bo jest to problem związany z instalacją aktualizacji. Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Dnia 14.10.2019 o 11:40, Bartosz Rosa napisał: A czy jest to z jakiegoś powodu problemem? Powinno to zająć nie więcej niż kilka minut. Baza Subiekta i wszystkie ustawienia pozostają na swoim miejscu w serwerze SQL. Chodzi o samego Subiekta. Oczywiście istnieją na świecie poważniejsze problemy. Ale u mnie ten błąd pojawił się po raz kolejny - tym razem na innej stacji roboczej. Z dnia na dzień. Skoro jakaś aktualizacja windowsa jest w stanie usunąć potrzebną bibliotekę to może dobrze by było wprowadzić jakiś mechanizm samonaprawiający subiekta czy sello? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) No to jest, ponowna instalacja programu. Instalacja i sam program to są dwie różne rzeczy, program nie może za bardzo ingerować w instalację i jeśli ta z jakiegoś powodu ulegnie uszkodzeniu, to trzeba ponownie zainstalować. Niektóre instalatory mają funkcję Napraw, która de facto robi ponowną instalację. Cytuj Link to postu
Aleksandra Popławska 0 Napisano 13 Października 2022 Udostępnij Napisano 13 Października 2022 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) Dzień dobry. U mnie taki problem się pojawił w Rewizorze i Rachmistrzu GT po wczorajszej aktualizacji WIN10. Prowadzę biuro rachunkowe - jakieś rozwiązanie poza ponowną instalacją? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu/DLL. (0x80029C4A) A czemu ponowna instalacja stanowi problem? Dane są przechowywane w bazie i reinstalacja programu ich nie dotyka w ogóle. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.