Monika Marceniuk 0 Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 w koszty uzyskania przychodu po nowemu Witam, Naliczam wypłaty za mc wrzesień. U wszystkich pracowników naliczyło mi się wszystko po nowemu czyli koszty uzyskania przychody po nowemu i podatek po nowemu. Jednak u jednego pracownika - wypłata naliczyła się bez zmian. I nie wiem dlaczego? Jest to emeryt, rozlicza się z małżonką... Bardzo proszę o pomoc. Link to postu
Tomasz Chudziński 7 Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 w koszty uzyskania przychodu po nowemu Może ma indywidualną stawkę w karcie "Dodatkowe" w umowie o pracę? 1 Link to postu
Monika Marceniuk 0 Napisano 8 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2019 w koszty uzyskania przychodu po nowemu 24 minuty temu, Tomasz Chudziński napisał: Może ma indywidualną stawkę w karcie "Dodatkowe" w umowie o pracę? Faktycznie Tak było, bardzo dziękuje za pomoc!!! Link to postu
Polecane posty