Łukasz Saładonis 6 Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 w Płatności on-line Dzień dobry. Przy wysyłaniu transakcji online do banku program generuje błąd. Czy spotkaliście się z taką sytuacją. Wiecie jak ją rozwiązać ?? Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 w Płatności on-line Proszę w usłudze bankowości zmienić prefiks zleceń. Czy przypadkiem nie wykorzystujecie Państwo usługi na dwóch różnych bazach danych? Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Płatności on-line Super, dziękuję za pomoc. Zmieniłem prefiks i pomogło. Być może miało to związek z awarią naszą serwera i przywróceniu bazy danych. Jeden dzień pracy nam wcięło. Został wygenerowany identyfikator i powielał się po wgraniu bazy. Link to postu
Radomił Ząbik 306 Napisano 17 Października 2019 Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Płatności on-line Jeśli to ING, to mogło być to co u nas - czyli całkowicie bez powodu, parę miesięcy temu, przestało nam nagle działać i rzeczywiście prefiks wtedy pomógł, aczkolwiek wtedy był czytelny komunikat. Link to postu
Polecane posty