Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Mail o takim tytule otrzymałem od Allegro. A w treści: Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart! Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl. Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania Kontaktuję się więc z autorem oprogramowania. Co mam z tym fantem zrobić? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Która wersja Sello? Czy InPost jest obsługiwany wyłącznie przez Sello? Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! 1.31.1 Tak Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Sprawdziłem, na listach Allegro Paczkomatów nadawanych bezpośrednio w Menadżerze Paczek Inpost jest pełny adres email, ale już na zwykłych paczkomatowych listach, które nadajemy przez Sello jest adres skrócony. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Jak zawsze łatwiej o pomoc gdy Sello jest aktualne... Co to znaczy? 16 minut temu, Wojciech Mucha napisał: na zwykłych paczkomatowych listach Jeśli chodzi o swoją umowę, to nie są ważne plusy w mailu.. Oczywiście jesteście zintegrowani z InPostem przez Shipx, nie po staremu? Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Chodzi o swoją umowę. Nie są ważne z czyjego punktu widzenia? Najwyraźniej o to chodzi Allegro, bo Allegro Paczkomaty tworzone są z pominięciem Sello i tam adresy są pełne. Oczywiście Shipx, możliwa jest w ogóle integracja po staremu? (tak z ciekawości pytam) Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Tak sądzę. "+" w mailu jest ważny dla wysyłek SMART - tak Wam allegro wypisało na czerwono. Jeśli zamowienie nie jest Paczkomatem SMART (czyli allegro w koszcie wysyłki wpisuje 0 zł) to nie potrzeba tych plusów... A jeśli jest SMART to żeby nie tracić na wysyłkę musisz je z Sello wysyłać jako Paczkomat Allegro SMART. 10 minut temu, Wojciech Mucha napisał: Allegro Paczkomaty tworzone są z pominięciem Sello To czemu pytasz o Sello? Jaki to system który Ci pomaga w przygotowywaniu przesyłek? Czy w Sello jak przychodzi nowy zakup to w FOD masz adres z "+"? Jeśli tak, to przy wysyłce z Sello taki mail będzie wysyłany do allegro. Jak coś zamieszałem to dopytaj, bo do końca nie rozumiem, gdzie jest problem. Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! No ja też nie rozumiem gdzie jest problem, bo SMART dotyczy tylko Allegro Paczkomatów. Pytam o Sello bo to jedyny system jakiego używamy a Allegro twierdzi, że to z nim jest problem. Może coś przegapiłem, ale nadawanie Allegro Paczkomatów przez Sello nie było możliwe, nadajemy te paczki bezpośrednio z Menadżera paczek Inpost. A Sello używamy tylko do paczkomatów na naszą umowę, które Smart nie obejmuje. Poprosiłem Allegro o doprecyzowanie o co konkretnie chodzi, ale na razie milczą. A w FOD adres jest skrócony, bez "+" Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Na początek proszę zaktualizować Sello do najnowszej wersji. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! My mamy zaktualizowane Sello do najnowszej wersji i też przed chwilą dostałem takiego maila na 1 koncie. Może Allegro ma nieświeże dane? Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 10 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! 26 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Na początek proszę zaktualizować Sello do najnowszej wersji. zrobione Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Teraz wystarczy sprawdzić jak w PACZCE z dostawą Allegro Paczkomaty lub Allegro SMART wpisany jest mail klienta. Sprawdzenie należy wykonać przez synchronizacją z ShipX. Trzeba otworzyć PACZKĘ i 2-klikiem na pasek "Adres do wysyłki" otworzyć okno 'Punkt odbioru' gdzie powinien być adres mailowy z "+". Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 11 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! (edytowane) Edytowane 11 Października 2019 przez Wojciech Mucha błąd Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! (edytowane) Dnia 10.10.2019 o 12:14, Wojciech Mucha napisał: Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart! Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl. Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania Edytowane 11 Października 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl (to jest odpowiedź na post, który powyżej został skasowany) Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 11 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w WAŻNE: Nie jesteś gotowy na zmianę rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! Otrzymałem odpowiedź od Allegro i problem dotyczył Paczkomatów zwykłych, nie Allegro, czyli tych nadawanych przez Sello. Tpo wszystko są pobraniówki, żadna z tych paczek nie był Smart a dwuczęściowy adres email z "+" dotyczy wszystkich paczek nie tylko smart. Pierwsza cześć adresu to identyfikator kupującego, druga to identyfikator transakcji. Wypuściłem przed chwilą paczkę już po aktualizacji Sello i wygląda na no że wszystko jest ok, bo na etykiecie jest pełny adres z "+". Potwierdzę to jeszcze a Allegro i dam zqnać. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.