Dominik Lipka 1 Napisano 12 Października 2019 Udostępnij Napisano 12 Października 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia Mam kilka pytań nt. zleceń serwisowych - mechanizm zapowiada się dobrze a w połączeniu z dobrymi scenariuszami obsługi może stanowić duże usprawnienie pracy serwisu 1. Gestor obsługuje kilka skrzynek pocztowych - jak ustawić jedną z nich jako domyślną dla zleceń serwisowych niezależnie od Użytkownika (dotyczy Użytkowników z uprawnieniami do konta domyślnego) 2. Czy jest jakaś możliwość sprzęgnięcia przez API, import dokumentów w jakimś formacie itp. ściągnięcie danych do zlecenia serwisowego z formularza WEB ? Przepisywanie manualne bardzo psuje koncepcję automatyzacji pracy 3. Klient przed dostarczeniem urządzenia do serwisu na podstawie danych wypełnionych w formularzu WEB otrzymuje formularz RMA który dostarcza wraz z urządzeniem. Chcę taki formularz generować przez wzorzec wiadomości e-mail - i klops - nie mam jak pobrać (albo źle szukam) danych do wysyłki (w formularzu zlecenia serwisowego: WYDANIE --> Aders dostawy (wprowadzony w formularzu) Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 14 Października 2019 Udostępnij Napisano 14 Października 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia Dzień Dobry, 1. Na poziomie scenariusza obsługi klienta ustawiamy konto pocztowe z którego będą kreowane wiadomości. 2. W Sferze nexo są zlecenia serwisowe. Musiałby Pan te pobrane dane z WEB przetworzyć i podpiąć w odpowiednie pola zlecenia serwisowego. 3. Chodzi Panu o adres dostawy dla innego odbiorcy z zakładki WYDANIE? Jeśli tak to takiego autotekstu nie ma. Możemy dodać. Również przez za pomocą Sfery nexo można definiować swoje własne autoteksty. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia Ad. 3 Tak dokładnie o adres z pola ZLECENIE SERWISOWE / WYDANIE z wyborem "wprowadzony na zleceniu" ponieważ zwykle są to klienci jednorazowi wiec ewidencjonowanie tych danych w bazie nie jest konieczne - to w której wersji uda mi się to znaleźć jako autotekst ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 17 Października 2019 Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia Za pomocą Sfery nexo może Pan już teraz dodać sam/przy pomocy Serwisanta ten autotekst, a w programie dodamy do wersji wiosennej. Uzupełnimy również te pola o watermarki. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 1 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia NIestety musze wrócic do sprawy maila z którego wysyłane sa informacje dla klientów zlecenia serwisowego - nie działa to tak jak Pan opisał. Bez względu na to jaki mail wybrany w scenariuszu obsługi wiadomość wysyłana jest z pierwszego w kolejności konta (przy zdefiniowanych kilku). Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia W scenariuszu obsługi klienta dla pola konto pocztowe automatycznych wiadomości proszę wybrać jedno z dostępnych kont (np Poczta-Serwis). Następnie każda wiadomość jaka będzie automatycznie tworzona dla zlecenia serwisowego opartego na tym scenariuszu obsługi powinna być tworzona w ramach wskazanego konta pocztowego. Nawet gdy użytkownik (pracownik) nie ma dostępu do tego konta pocztowego to wiadomość automatyczna po zmianie etapu powinna zostać utworzona w ramach wskazanego konta pocztowego w scenariuszu obsługi klienta. Link to postu
Polecane posty