Skocz do zawartości

Zlecenia serwisowe - próba wdrożenia

Polecane posty

Mam kilka pytań nt. zleceń serwisowych - mechanizm zapowiada się dobrze a w połączeniu z dobrymi scenariuszami obsługi może stanowić duże usprawnienie pracy serwisu

1. Gestor obsługuje kilka skrzynek pocztowych - jak ustawić jedną z nich jako domyślną dla zleceń serwisowych niezależnie od Użytkownika (dotyczy Użytkowników z uprawnieniami do konta domyślnego)

2. Czy jest jakaś możliwość sprzęgnięcia przez API, import dokumentów w jakimś formacie itp. ściągnięcie danych do zlecenia serwisowego z formularza WEB ? Przepisywanie manualne bardzo psuje koncepcję automatyzacji pracy

3. Klient przed dostarczeniem urządzenia do serwisu na podstawie danych wypełnionych w formularzu WEB  otrzymuje formularz RMA który dostarcza wraz z urządzeniem. Chcę taki formularz generować przez wzorzec wiadomości e-mail - i klops - nie mam jak pobrać (albo źle szukam) danych do wysyłki (w formularzu zlecenia serwisowego: WYDANIE --> Aders dostawy (wprowadzony w formularzu) 

 

  

Link to postu

Dzień Dobry,

1. Na poziomie scenariusza obsługi klienta ustawiamy konto pocztowe z którego będą kreowane wiadomości. 

image.png.9a4db8ec1032054f78edfca62345b4f8.png

2. W Sferze nexo są zlecenia serwisowe. Musiałby Pan te pobrane dane z WEB przetworzyć i podpiąć w odpowiednie pola zlecenia serwisowego.

3. Chodzi Panu o adres dostawy dla innego odbiorcy z zakładki WYDANIE?  Jeśli tak to takiego autotekstu nie ma. Możemy dodać. Również przez za pomocą Sfery nexo można definiować swoje własne autoteksty.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

W scenariuszu obsługi klienta dla pola konto pocztowe automatycznych wiadomości proszę wybrać jedno z dostępnych kont (np Poczta-Serwis). 

Następnie każda wiadomość jaka będzie automatycznie tworzona dla zlecenia serwisowego opartego na tym scenariuszu obsługi powinna być tworzona w ramach wskazanego konta pocztowego. Nawet gdy użytkownik (pracownik) nie ma dostępu do tego konta pocztowego to wiadomość automatyczna po zmianie etapu powinna zostać utworzona w ramach wskazanego konta pocztowego w scenariuszu obsługi klienta. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...