Skocz do zawartości

Przelewy24

Polecane posty

18 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

W prawym dolnym rogu okna, w którym konfiguruje się szybkie płatności znajduje się przycisk "Pomoc", który otwiera pomoc do programu z tematem "Szybkie płatności", na końcu znajduje się odnośnik do tematu "Szybkie płatności - informacje ogólne" a nim odpowiedź na zadane pytanie.

Od tego zacząłem. I nie - tam NIE MA odpowiedzi na zadane pytanie. Jest tam jedynie napisane, że trzeba założyć konto za pomocą podanego linku, ale nie ma ani słowa co zrobić gdy konto się już miało założone wcześniej.

Wysłałem do Przelewów24 prośbę o aktywację, ale jeszcze nie odpowiedzieli... ?

Link to postu
2 godziny temu, Przemysław Kwiatkowski napisał:

Od tego zacząłem. I nie - tam NIE MA odpowiedzi na zadane pytanie

No jest odpowiedź, należy zrobić dokładnie to co Pan sam napisał w kolejnym zdaniu, czyli:

2 godziny temu, Przemysław Kwiatkowski napisał:

...trzeba założyć konto za pomocą podanego linku...

 

2 godziny temu, Przemysław Kwiatkowski napisał:

ale nie ma ani słowa co zrobić gdy konto się już miało założone wcześniej.

Nie ma o tym ani słowa, gdyż to nie ma znaczenia, nie ma innej możliwości uruchomienia szybkich płatności zaimplementowanych przez InsERT niż założenie nowego konta według procedury opisanej w pomocy do programu.

Link to postu
55 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nie ma o tym ani słowa, gdyż to nie ma znaczenia, nie ma innej możliwości uruchomienia szybkich płatności zaimplementowanych przez InsERT niż założenie nowego konta według procedury opisanej w pomocy do programu.

Ha, to już moja czwarta umowa z PayPro na tą samą usługę. Czwarty login, czwarte hasło, czwarty panel dostępowy, czwarta niezależna lista wpłat... Baz sensu działa ta firma... ?

Link to postu
4 godziny temu, Przemysław Kwiatkowski napisał:

Jest tam jedynie napisane

Lakoniczność POMOCY Subiekta często mnie przeraża... Chyba nie umiałbym tak pisać... ?

 

1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

No jest odpowiedź,

A można by dopisać w POMOCY nieco bardziej szczegółowo, że nie można użyć dotychczasowych kont z P24...

 

A w takim razie - skoro nie ma ani słówka o ew. prowizji za płatności online - to czy to oznacza, że nie jest pobierana? Czy można się tego dowiedzieć dopiero po zarejestrowaniu konta?

Link to postu
59 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

A w takim razie - skoro nie ma ani słówka o ew. prowizji za płatności online - to czy to oznacza, że nie jest pobierana? Czy można się tego dowiedzieć dopiero po zarejestrowaniu konta?

To przecież oczywiste - dowiesz się po tym jak już przekażesz swoje dane i zaakceptujesz regulamin. ?

Ech, Insert to była taka dobra firma, a zaczyna działać jak Microsoft...

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...