Skocz do zawartości

Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE"

Polecane posty

Witam serdecznie,
mamy od jakiegoś czasu "mały" problem z Sello - otóż w zakładce AUKCJE > TRWAJĄCE wyświetlają nam się oferty, które zostały zakończone i to już dość dawno;
wygląda to mniej więcej tak:
(zakreślone oferty o których mowa - jak widać, skończyły się w lipcu/sierpniu)

50284edf90bca514.jpg

 

Dodatkowo w trakcie trwania oferty CROWNLINE zmienialiśmy jej cenę - Sello również nie pokazywało tej zmiany.

Oczywiście robiliśmy synchronizacje parametrów wielokrotnie - nic to nie dało.

 

Jak to rozwiązać?
Na chwile obecną sytuacja dotyczy tych 3 aukcji, jednak obawiamy się, że w przyszłości może być ich więcej i mogą nam się mieszać z tymi na prawdę aktualnie trwającymi.

 

Z góry dzięki za pomoc!

Link to postu

Proszę za pomocą menu Wyślij/Odbierz pobrać transakcje trwające - powinny one zniknąć. Również może pomóc pobranie pełnych danych dla tych transakcji z menu pod prawym klawiszem myszy. Status aukcji widniejący w Sello opiera się na statusie tej aukcji w serwisie Allegro, nie zaś na datach, więc należy wykonywać okresową synchronizację danych z serwisem aby dane w Sello były aktualne.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Co oznacza, że tej oferty nie ma już dostępnej w serwisie. Najwyraźniej pobieranie pełnych danych nie oznacza jej jako zakończona w przypadku gdy nie zostanie znaleziona - to poprawimy w najbliższej aktualizacji.

Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc.

  • Lubię to 1
Link to postu
2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc.

OK, dziękuje za informacje, pozostaje nam czekać na aktualizację.

--

Ale mamy niestety kolejny problem ?

Pojawił się dosłownie chwilę temu - przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp. Przez co nie możemy teraz pobrać nawet transakcji ?

Ponowne uruchomienie aplikacji jak i komputera nic nie daje...

Edytowane przez Szymon Dębski
Link to postu
14 minut temu, Szymon Dębski napisał:

przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp.

U nas też - dmp ma ok. 500 mb - jeśli potrzebny masz @Bartosz Rosa jakis ftp? czy ew. wrzucić na swoim?

Pewnie problem po stronie allegro.... Ale jeśli tak, to takiego jeszcze nie było...

Chyba, że coś w Insercie?

Edytowane przez MARCIN e-kupowanie.pl
Link to postu

Ciekawa sytuacja, bo u nas Sello wyłączyło się już dzisiaj ze 4 razy w ciągu godziny bez żadnego błędu czy komunikatu. Wcześniej taki problem nie występował, nic też nie było ostatnio przestawiane ani w programie, ani na komputerze czy serwerze.

Dopóki nie wyłączyło mi się raz, gdy było na wierzchu (pojawiło się na sekundę okno z Windowsa "Zamykanie Sello / Zamykanie programu Sello") nie mogłam ogarnąć, czemu jest wyłączone i kiedy niechcący trafiłam w krzyżyk podczas pracy ? Jak widać wkradły się chyba jakieś chochliki ;) W raportach niczego nie widzę, Sello też nie krzyczy bezpośrednio, żeby coś było nie tak.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...