Szymon Dębski 0 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Witam serdecznie, mamy od jakiegoś czasu "mały" problem z Sello - otóż w zakładce AUKCJE > TRWAJĄCE wyświetlają nam się oferty, które zostały zakończone i to już dość dawno; wygląda to mniej więcej tak: (zakreślone oferty o których mowa - jak widać, skończyły się w lipcu/sierpniu) Dodatkowo w trakcie trwania oferty CROWNLINE zmienialiśmy jej cenę - Sello również nie pokazywało tej zmiany. Oczywiście robiliśmy synchronizacje parametrów wielokrotnie - nic to nie dało. Jak to rozwiązać? Na chwile obecną sytuacja dotyczy tych 3 aukcji, jednak obawiamy się, że w przyszłości może być ich więcej i mogą nam się mieszać z tymi na prawdę aktualnie trwającymi. Z góry dzięki za pomoc! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Proszę za pomocą menu Wyślij/Odbierz pobrać transakcje trwające - powinny one zniknąć. Również może pomóc pobranie pełnych danych dla tych transakcji z menu pod prawym klawiszem myszy. Status aukcji widniejący w Sello opiera się na statusie tej aukcji w serwisie Allegro, nie zaś na datach, więc należy wykonywać okresową synchronizację danych z serwisem aby dane w Sello były aktualne. 1 Cytuj Link to postu
Szymon Dębski 0 Napisano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Dziękuje bardzo za odpowiedź, wykonaliśmy opisane operacje i wygląda to następująco: Zniknęła nam jedna "zalegająca" oferta ale reszta niestety jest nadal. Gdy chcemy wykonać operacje spod prawego przycisku myszy (pobranie pełnych danych) wyrzuca nam błąd: Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Co oznacza, że tej oferty nie ma już dostępnej w serwisie. Najwyraźniej pobieranie pełnych danych nie oznacza jej jako zakończona w przypadku gdy nie zostanie znaleziona - to poprawimy w najbliższej aktualizacji. Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc. 1 Cytuj Link to postu
Szymon Dębski 0 Napisano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" (edytowane) 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc. OK, dziękuje za informacje, pozostaje nam czekać na aktualizację. -- Ale mamy niestety kolejny problem ? Pojawił się dosłownie chwilę temu - przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp. Przez co nie możemy teraz pobrać nawet transakcji ? Ponowne uruchomienie aplikacji jak i komputera nic nie daje... Edytowane 29 Października 2019 przez Szymon Dębski Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" (edytowane) 14 minut temu, Szymon Dębski napisał: przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp. U nas też - dmp ma ok. 500 mb - jeśli potrzebny masz @Bartosz Rosa jakis ftp? czy ew. wrzucić na swoim? Pewnie problem po stronie allegro.... Ale jeśli tak, to takiego jeszcze nie było... Chyba, że coś w Insercie? Edytowane 29 Października 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Ciekawa sytuacja, bo u nas Sello wyłączyło się już dzisiaj ze 4 razy w ciągu godziny bez żadnego błędu czy komunikatu. Wcześniej taki problem nie występował, nic też nie było ostatnio przestawiane ani w programie, ani na komputerze czy serwerze. Dopóki nie wyłączyło mi się raz, gdy było na wierzchu (pojawiło się na sekundę okno z Windowsa "Zamykanie Sello / Zamykanie programu Sello") nie mogłam ogarnąć, czemu jest wyłączone i kiedy niechcący trafiłam w krzyżyk podczas pracy ? Jak widać wkradły się chyba jakieś chochliki W raportach niczego nie widzę, Sello też nie krzyczy bezpośrednio, żeby coś było nie tak. Cytuj Link to postu
Mateusz Szultka 1 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" U nas ten sam problem, Sello wyłącza się samoczynnie bez żadnego komunikatu przy próbie połączenia z allegro, problem pojawił się dziś rano. W raporcie żadnych błędów, myślę że problem leży po stronie allegro. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Cytuj Link to postu
Mateusz Szultka 1 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Dziś już jest w porządku, ani jednego nieoczekiwanego zamknięcia Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE" Bo to jest zapewne wynik właśnie tych niepoprawnych danych zwracanych z serwisu, które zostały poprawione przez serwis - dlatego wystąpiły okresowo. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.