Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Szymon Dębski

Allegro / zakończone oferty w zakładce "TRWAJĄCE"

Polecane posty

Witam serdecznie,
mamy od jakiegoś czasu "mały" problem z Sello - otóż w zakładce AUKCJE > TRWAJĄCE wyświetlają nam się oferty, które zostały zakończone i to już dość dawno;
wygląda to mniej więcej tak:
(zakreślone oferty o których mowa - jak widać, skończyły się w lipcu/sierpniu)

50284edf90bca514.jpg

 

Dodatkowo w trakcie trwania oferty CROWNLINE zmienialiśmy jej cenę - Sello również nie pokazywało tej zmiany.

Oczywiście robiliśmy synchronizacje parametrów wielokrotnie - nic to nie dało.

 

Jak to rozwiązać?
Na chwile obecną sytuacja dotyczy tych 3 aukcji, jednak obawiamy się, że w przyszłości może być ich więcej i mogą nam się mieszać z tymi na prawdę aktualnie trwającymi.

 

Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu

Proszę za pomocą menu Wyślij/Odbierz pobrać transakcje trwające - powinny one zniknąć. Również może pomóc pobranie pełnych danych dla tych transakcji z menu pod prawym klawiszem myszy. Status aukcji widniejący w Sello opiera się na statusie tej aukcji w serwisie Allegro, nie zaś na datach, więc należy wykonywać okresową synchronizację danych z serwisem aby dane w Sello były aktualne.

  • Dziękuję 1

Udostępnij ten post


Link to postu

Dziękuje bardzo za odpowiedź,
wykonaliśmy opisane operacje i wygląda to następująco:

1.jpg.f587dc8ffc58645cc894e9319fb9d01f.jpg

 

Zniknęła nam jedna "zalegająca" oferta ale reszta niestety jest nadal.

 

Gdy chcemy wykonać operacje spod prawego przycisku myszy (pobranie pełnych danych) wyrzuca nam błąd:

2.thumb.jpg.576f8149d9467fcf073e29654e179a45.jpg

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Co oznacza, że tej oferty nie ma już dostępnej w serwisie. Najwyraźniej pobieranie pełnych danych nie oznacza jej jako zakończona w przypadku gdy nie zostanie znaleziona - to poprawimy w najbliższej aktualizacji.

Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Natomiast pobranie aukcji trwających z menu Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > odbierz powinno pomóc.

OK, dziękuje za informacje, pozostaje nam czekać na aktualizację.

--

Ale mamy niestety kolejny problem 😅

Pojawił się dosłownie chwilę temu - przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp. Przez co nie możemy teraz pobrać nawet transakcji 😕

Ponowne uruchomienie aplikacji jak i komputera nic nie daje...

Edytowano przez Szymon Dębski

Udostępnij ten post


Link to postu
14 minut temu, Szymon Dębski napisał:

przy próbie wykonania w/w czynności Sello nam się wyłącza - bez żadnego komunikatu, błędu itp.

U nas też - dmp ma ok. 500 mb - jeśli potrzebny masz @Bartosz Rosa jakis ftp? czy ew. wrzucić na swoim?

Pewnie problem po stronie allegro.... Ale jeśli tak, to takiego jeszcze nie było...

Chyba, że coś w Insercie?

Edytowano przez MARCIN e-kupowanie.pl

Udostępnij ten post


Link to postu

Ciekawa sytuacja, bo u nas Sello wyłączyło się już dzisiaj ze 4 razy w ciągu godziny bez żadnego błędu czy komunikatu. Wcześniej taki problem nie występował, nic też nie było ostatnio przestawiane ani w programie, ani na komputerze czy serwerze.

Dopóki nie wyłączyło mi się raz, gdy było na wierzchu (pojawiło się na sekundę okno z Windowsa "Zamykanie Sello / Zamykanie programu Sello") nie mogłam ogarnąć, czemu jest wyłączone i kiedy niechcący trafiłam w krzyżyk podczas pracy 🤣 Jak widać wkradły się chyba jakieś chochliki ;) W raportach niczego nie widzę, Sello też nie krzyczy bezpośrednio, żeby coś było nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu

U nas ten sam problem, Sello wyłącza się samoczynnie bez żadnego komunikatu przy próbie połączenia z allegro, problem pojawił się dziś rano. W raporcie żadnych błędów, myślę że problem leży po stronie allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu

Bo to jest zapewne wynik właśnie tych niepoprawnych danych zwracanych z serwisu, które zostały poprawione przez serwis - dlatego wystąpiły okresowo.

Udostępnij ten post


Link to postu

×