Angelika Kornacka 0 Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 w Szybkie płatności- co w przypadku keidy klient nie opłaci? Dzień dobry, proszę o informację w jaki sposób można usunąć dokument z szybką płatnością w sytuacji kiedy Klient mimo otrzymanego dokumentu z możliwością skorzystania z szybkiej płatności skorzystał z tradycyjnej formy płatności (standardowy przelew na rachunek firmy). Nie możemy doszukać się sposobu na usunięcie takiej nieopłaconej pozycji z zakładki "szybkie płatności on-line. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 w Szybkie płatności- co w przypadku keidy klient nie opłaci? Można poprawić formę płatności na dokumencie. W tym przypadku wybrać przelew. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 322 Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 w Szybkie płatności- co w przypadku keidy klient nie opłaci? (edytowane) 4 godziny temu, Rafał Płaszewski napisał: Można poprawić formę płatności na dokumencie. W tym przypadku wybrać przelew. Taka poprawa zmieni wygląd dokumentu, a tego raczej każdy stara się unikać. W widoku SZYBKIE PŁATNOŚCI ON-LINE przydałaby się funkcja "Wyrejestruj płatność", która unieważniałaby link na dokumencie. Tym samym można by później sensownie skorzystać z filtru "Zarejestrowana", aby mieć porządek. No i przy okazji - zmiana statusu proformy na "Anulowane" powinno automatycznie wyrejestrować płatność. Edytowane 31 Października 2019 przez Jacek Izydorczyk Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Szybkie płatności- co w przypadku keidy klient nie opłaci? Unieważnianie linków zapisuję jako sugestię. Link to postu
Polecane posty