Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Angelika Rychlik

Szybkie płatności- co w przypadku keidy klient nie opłaci?

Polecane posty

Dzień dobry,

proszę o informację w jaki sposób można usunąć dokument z szybką płatnością w sytuacji kiedy Klient mimo otrzymanego dokumentu z możliwością skorzystania z szybkiej płatności skorzystał z tradycyjnej formy płatności (standardowy przelew na rachunek firmy). Nie możemy doszukać się sposobu na usunięcie takiej nieopłaconej pozycji z zakładki "szybkie płatności on-line. 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

szybkie płatności.png

Udostępnij ten post


Link to postu
4 godziny temu, Rafał Płaszewski napisał:

Można poprawić formę płatności na dokumencie. W tym przypadku wybrać przelew.

Taka poprawa zmieni wygląd dokumentu, a tego raczej każdy stara się unikać.

W widoku SZYBKIE PŁATNOŚCI ON-LINE przydałaby się funkcja "Wyrejestruj płatność", która unieważniałaby link na dokumencie. Tym samym można by później sensownie skorzystać z filtru "Zarejestrowana", aby mieć porządek.

No i przy okazji - zmiana statusu proformy na "Anulowane" powinno automatycznie wyrejestrować płatność.

Edytowano przez Jacek Izydorczyk

Udostępnij ten post


Link to postu

×