HotKey . 249 Napisano 1 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2019 w Czas zimowy Wydaje mi się, że problemy z czasem zimowym zgłaszane od kilku lat znów się pojawiły na nowym API. Mam reklamacje na terminowość wysyłek. Są one zadeklarowane do wysłania w dniu zakupu, przy zakupie do 12:00 w dzień roboczy. Niestety Sello w karcie transkacje w kolumnie UTWORZONA pokazuje chyba znów wg czasu letniego, bo mam poopóźniane godziny dokłanie o 1h. Problem wystąpił po przejściu na czas zimowy. Przy czym, jak się wejdzie do transakcji to w zakładce "formularze" godzina jest poprawna. Jest to obecnie duży problem, musiałem przeszkolić obsługę, aby pakowali do 13:00 Prośba o weryfikację i ew. naprawę. Dziękuję. 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Czas zimowy Witam na wersji 1.33,0 znów nie zgadzają się czasy. Po zalogowaniu do Allegro widać dokładnie opóźnienie we wszystkich transakcjach w Sello o godzinę (z dokładnością co do minuty). Wydaje mi się, iż poprzednio problem był po stronie Allegro (zakładka TRANSAKCJE - kolumna UTWORZONA) - po wejściu w Allegro dokładnie o godzinę jest czas przestawiony. Prośba o weryfikację i ew. naprawę lub zgłoszenie do Allegro. Dziękuję. 1 Cytuj Link to postu
Daniel Pabijan 1 Napisano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2020 w Czas zimowy Potwierdzam problem. Proszę o informację czy można to jakoś ustawić. Daty utworzenia transakcji w sello mają o godzinę niższą datę utworzenia niż stan faktyczny. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czas zimowy Zweryfikujemy problem aczkolwiek jakiś czas temu był to problem związany z API Allegro, które zwracało błędną datę i miał być poprawiony. Nie wiem czy coś od tego czego się zmieniło. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czas zimowy Poprawili ale na starym API, na nowym problem jest wciąż. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Czas zimowy Problem jest wciąż i teraz różnica czasu po zmianie na czas letni wynosi dokładnie ... 2 godziny, a nie 1 godzinę jak to było na czasie zimowym. Zdumiewające jest, że nikomu to nie przeszkadza. My pakujemy do godziny 12:00 i potrzebujemy konkretną godzinę wpłaty. Skoro minuty sekundy między kolumną: 1) zaktualizowa, a 2) data wpłaty się zgadzają, a godziny różnią się o 2h latem i o 1h zimą, no to widać, że coś w systemie jest nie kaman. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Czas zimowy Błąd jest już poprawiony i poprawka będzie dostępna w 1.35. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Czas zimowy (edytowane) Jupi Ale sprawdźcie też pozostałe kolumny z datą, bo chyba np kolumna UTWORZONA też jakieś kosmiczną strefę czasową ma, czyli druga do poprawy. Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez HotKey . 1 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2020 w Czas zimowy No powiedzmy, że od nowa pobrane transakcje już działa !!! Zróbcie jeszcze tylko kiedyś porządek z tym czasem przy wklepywaniu licencji, bo mi Sello "skubnęło" po godzinie na każdej wbitej dzisiaj licencji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 w Czas zimowy A to może już sam serwer licencji skubie, bo to on ustala jaki czas i do kiedy ważne . Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.