Skocz do zawartości
Forum użytkowników
HotKey                                                  .

Czas zimowy

Polecane posty

Wydaje mi się, że problemy z czasem zimowym zgłaszane od kilku lat znów się pojawiły na nowym API.

Mam reklamacje na terminowość wysyłek. Są one zadeklarowane do wysłania w dniu zakupu, przy zakupie do 12:00 w dzień roboczy.

Niestety Sello w karcie transkacje w kolumnie UTWORZONA pokazuje chyba znów wg czasu letniego, bo mam poopóźniane godziny dokłanie o 1h.

Problem wystąpił po przejściu na czas zimowy.

 

Przy czym, jak się wejdzie do transakcji to w zakładce "formularze" godzina jest poprawna.

Jest to obecnie duży problem, musiałem przeszkolić obsługę, aby pakowali do 13:00 :(

 

Prośba o weryfikację i ew. naprawę.

Dziękuję.

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu

×