M. K. 29 Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 w Zakup na dwóch kontach - jedna płatność - problem Klient zakupił jeden produkt na jednym naszym koncie, drugi na drugim naszym koncie. Najprawdopodobniej dodał je do koszyka i zapłacił łącznie jedną transakcją. Jest ten sam numer zamówienia na obydwu kontach. Formularz podpina się tylko do jednej transakcji (Sello pobrało formularz tylko dla jednej z nich), formularz dotyczący płatności za zakup z konta1 został podpięty do zakupu na koncie2. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Zakup na dwóch kontach - jedna płatność - problem Problem jest nam znany, w najbliższej wersji pojawi się zupełnie nowy mechanizm pobierania transakcji, który nie powinien być obarczony tym problemem. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 w Zakup na dwóch kontach - jedna płatność - problem Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 30 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 w Zakup na dwóch kontach - jedna płatność - problem Odkąd jest SMART klienci dodają produkty do koszyka i przestali już zwracać uwagę na to, żeby optymalizować koszt wysyłki i kupować od jednego sprzedawcy. Sprzedając na dwóch kontach w tej samej kategorii mamy takich sytuacji kilka dziennie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.