Skocz do zawartości

Niekiedy występuje brak możliwości kontynuowania tworzenia nowej wiadomości pocztowej

Polecane posty

Temat związany chyba z ostatnią wersją NEXO. 
Zgłosiło mi to 2 niezaleznych praconików wiec sądzę, że jest coś na rzeczy.

1. Tworzą nową wiadomość posztową EA
2. Przychodzi inny klient więc w nowej zakładce otwierają tworzenie nowego ZK i dokonują uzgodnień z klientem (co może trwać i z 30 min)
3. Nie zapisują wcześniej utworzonej wiadomości, ona sobie wisi na zakładce po prostu
4. Gdy wracają do tej wiadomości (po obsłużeniu klienta, który "przerwa" im tworzenie wiaodmosci) to przedmiotowa wiadomosć jest "zamrożona" czyli nie da sie nic dopisać, kursor nie miga i nie da się tego wymusić. 
5. Jednemu z pracowników zdarzyło się to łącznie 3 razy. 2 razy pomogło zapisani wiaodmosci i ponowna edycja z szkiców. 1 raz nawet po zapisaniu do szkicy edycja nie była możliwa.

Tworzymy i wysyłamy wiele wiaodmości., wiec mając na uwadze małą czestotliwość wystepowania problemu sądze, że aby usterka wystąpiła musi być zbieg kilku dodatkowych okoliczności.
Mi się ten problem nie zdarzył, przedstawiam go z odtworzenia więc należy wziąć poprawkę..

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Potwierdzamy, jest coś na rzeczy. Nie wiemy jeszcze jaki jest dokładnie scenariusz na powtórzenie tego błędu, ale problem istnieje tak jak Pan to opisał.

Rozwiązaniem na teraz w takiej "zamrożonej wiadomości" jest rozwinięcie drzewka z autotekstami. Spróbujemy to szybko naprawić.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Zdarzyło nam się (też) kilka razy, że gdy działaliśmy na wiadomości to Subiekt się wyłączył, z komunikatem jak w załączniku (to ma związek z nową wersją bo wczesniej było stabilnie)
Podczas tworzenia wiadomosci, potrafi sie ona też na chwile zawiesić, co sygnalizowane jest poprzez te wasze kuleczki sygnalizujące zajetość programu w danej chwili. Czasem się odwiesi a czasem wywala bład. 

 

reklama.jpg

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...