Adam Grzalski 3 Napisano 5 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji Witam! Od wczoraj pojawia się komunikat przy próbie grupowania transakcji: "Serwer RPC jest niedostępny." Pomogło zresetowanie serwera, ale na krótko, błąd znów się pojawia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 6 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji Czy Sello połączone jest z Subiektem? Jeśli tak, to z którą wersją? Cytuj Link to postu
Adam Grzalski 3 Napisano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji 12 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Czy Sello połączone jest z Subiektem? Jeśli tak, to z którą wersją? Tak Sello jest połączone z Subiektem, wersja 1.59 HF1 (1.5901.1.4591) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji Pojawiający się błąd, oznacza jakiś problem występujący w Subiekcie, który zamyka się nieoczekiwanie w trakcie wykonywania operacji (np. przy grupowaniu wywołane jest tworzenie zamówień). Czy w czasie, gdy problem zaczął występować Subiekt był zaktualizowany do tej wersji? Czy jest możliwość sprawdzenia tego grupowania na innym komputerze? Cytuj Link to postu
Adam Grzalski 3 Napisano 7 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji Problem zaczął się pojawiać od momentu aktualizacji Subiekta do wersji 1.59 HF1, dokładnie na następny dzień. Sprawdzaliśmy na innych komputerach, również występuje ten błąd. Dodam również, że nierównomiernie, raz nie można grupować na jednym stanowisku, raz na drugim i zmienia się to bez konkretnej reguły w ciągu dnia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 w Nie można grupować transakcji Konsultowałem problem z zespołem Subiekta. Postarają się przygotować plik DLL, który będzie logował co się dzieje w Subiekcie i być może na tej podstawie uda się ustalić źródło problemu. Proszę napisać do nas na sello@insert.com.pl, podeślemy ten plik gdy będzie gotowy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.