Piotr G 18 Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Witam, Od całkiem niedawna zaczęło Sello świrować a mianowicie wywala w cholere błędów, wszystko jest po staremu jak było wcześniej nic nie zmieniałem a tu nagle jak na załączonych obrazkach....o co tu chodzi ? Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Było by łatwiej gdyby było widać całą treść błędów :). Proszę ustawić się kursorem na jednym z błędów i na dole w SZCZEGÓŁACH ZDARZENIA odczytać jego treść. Cytuj Link to postu
Piotr G 18 Napisano 8 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Witam, już podsyłam... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Proszę zautoryzować ponownie konta w oknie zarządzania kontami i licencjami, w szczegółach konta. (invalid_token). Czy jest zainstalowana najnowsza wersja Sello 1.32.1/2? Cytuj Link to postu
Piotr G 18 Napisano 8 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem mam najnowszą wersję, aktualizuję na bieżąco, sprawdzę autoryzacje, jak temat się nie uspokoi dam znać...dziękuje Cytuj Link to postu
Piotr G 18 Napisano 8 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Zrobiłem autoryzację i nadal to samo... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Czy każde konto aktywne w Sello zostało zautoryzowane? Czy błędy w raporcie nadal są takie same? Cytuj Link to postu
Piotr G 18 Napisano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem tak każde , i błędy wyglądają na takie same... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Ale czy dokładnie takie same? Jaka jest ich treść? Jeśli jest tam access token expired to oznacza, że token stracił ważność i autoryzacja powinna zadziałać. Czy te same konta są używane na jednej czy wielu bazach Sello? Cytuj Link to postu
Piotr G 18 Napisano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Tak te same ,zrobię raz jeszcze autoryzacje, ale to nie pomogło, używam obecnie 12stu kont pod jedną bazą o wielkości ponad 8GB... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Pobieranie Pełnych Danych-Problem Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu rejestr. Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.